Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohdintaa

Vierailija
02.07.2020 |

Onko teillä koskaan fiilistä, että haluaisitte vaa nukkua pois. Toisaalta en voisi tehdä niin, sillä en halua luopua etenkään kesistä yms.🤔, niiden valosta ja lämmöstä. On jotenkin vapauttavaa ajatella, että kaikki päättyy joskus. Vaikka olisikin häpeällinen ja heikko. Oikein tuntuu kuinka verenpaine laskee. Pohditteko muut koskaan tälläisiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pohdita. Tuliko selväksi?777

Vierailija
2/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, minulla ei ole mitään muuta kuin koirani. Olen tässä miettinyt että onnistuisiko kaulavaltimon katkaisu koiran lopetuksen yhteydessä. En usko että selviän kotiin hirttoköyden äärelle.

Vierailija
4/5 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, minulla ei ole mitään muuta kuin koirani. Olen tässä miettinyt että onnistuisiko kaulavaltimon katkaisu koiran lopetuksen yhteydessä. En usko että selviän kotiin hirttoköyden äärelle.

Mikä on tehnyt sinusta epäsosiaalisen? Varmaan huonot kotiolot ja sivistymättömät vanhemmat.

Vierailija
5/5 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tehnyt sinusta epäsosiaalisen? Varmaan huonot kotiolot ja sivistymättömät vanhemmat.

Siis huonot lapsuuden kotiolot.