LAPSUUDESTA eräs tosi häiritsevä muistikuva.. miten voin selvittää mitä se oikeasti oli
Muistan lapsuudesta sellaisen mielikuvan että leikin naapurin lasten kanssa metsikössä ja löydettiin jotkut hampaat. Näytti ihmisen tekohampailta. Käytiin sanomassa kavereitten vanhemmille ja heidän isä tuli katsomaan. Mutta siihen loppuu minun muistikuvat.
Näin jälkeenpäin olen miettinyt että olivatko ne ihmisen hampaat, tai eläimen.. ja pahimmillaan, oliko siellä peräti jotkin ruumiin jäänteet...
Toinen mielikuva mikä on nyt aikuisena alkanut vaivata on silloin tällöin mieleen tuleva mädäntyneen ruumiin haju. Enkä tiedä mistä tiedän että se olisi juuri ruumiin haju, jotenkin vaan luulen tietäväni? Mutta en saa tästäkään mitään käsitystä onko se oikea mielikuva ja mistä se tulee.
Tämä asia häiritsee, miten voisin alkaa selvittämään?
Kommentit (23)
Miksi ne hampaat olisi erossa pääkallosta? Eli mietipä nyt hetki ihan järjellä. Tekareita löytyy ojanpohjista ja eläinten pääkallot hampaineen on tuttu juttu. Harvemmin mitään mätänevää ruumista siinä vaiheessa löytyy, kun hampaat/pääkallo on jo paljaana.
Joten ymmärrä, että olet kehittänyt valemuiston.
Juoppo oksentanu ja hampaat tippunu.
Hiukan tässä haiskahtaa tarinallisuus.