Jos on tällain aika lämmintä, mutta lapsi tarvii silti kurikset, mitä teillä on laitettu välikerrokseksi?
Kun jotain pitää alle laittaa, mutta kaikki tuntuu olevan vähän liikaa ?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi tarvitsee kurikset?
Hieman (hmph) keskeneräinen piha on nyt tosi kurainen, jos on satanut.
Kurishullu käyttää kuriksia heinäkuussakin...
Vierailija kirjoitti:
Kurishullu käyttää kuriksia heinäkuussakin...
No mäkin luulen, että tää on kurishullu, mutta kyllä meillä lapset on käyttänyt pienempänä kurahousuja kesällä, kun on ollut tosi märkää. Sisävaatteiden päälle vaan, niin ei heti kastu koko mukula.
Mä laittaisin alle legginsit. Tai sit antaisin skidin pyöriä kurassa shortseissa ja paljain jaloin.
Meidän tytöllä oli tänään legginsit ja t-paita, niiden päälle kurahousut , sadetakkia ei, liian tukala olisi, sitten ohuet sukat ja kumpparit, ohuet puuvillalapaset ja kurarukkaset.
Ei mielestäni ollut ihan hikinen, mutta ei mitään maratoneja juossutkaan. PIhassa rauhallisesti puuhaili.
Ainakin itse olen jättänyt nyt lämpimällä sateella itseltäni toppia lukuunottamatta sadetakin alta kaikki pois
On toiminut hyvin.
Lapsellekin ehkä kannattaa laitta vain jotain todella pientä. vaikka pitkät kalsarit tai sukkikset.
ja kysellä häneltäkin onko ok vaikka ihan vaan housuina alkkareiden kanssa.
Ainakin itse olen jättänyt nyt lämpimällä sateella itseltäni toppia lukuunottamatta sadetakin alta kaikki pois
On toiminut hyvin.
Lapsellekin ehkä kannattaa laitta vain jotain todella pientä. vaikka pitkät kalsarit tai sukkikset.
ja kysellä häneltäkin onko ok vaikka ihan vaan housuina alkkareiden kanssa.
Jos on lämmintä niin miksi tarvitsisi kurikset? Meillä lapset oli pieninä aina kesällä ulkona pelkissä uimashortseissa, sopivat oikein hyvin kuralätäkössä lutraamiseen.
Toimiiko ns. urheilukerrasto miten? Kun senhän pitäisi olla niin, että ei tunnu hikiseltä iholla?
Miksi näitä?
Olet todella sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lämmintä niin miksi tarvitsisi kurikset? Meillä lapset oli pieninä aina kesällä ulkona pelkissä uimashortseissa, sopivat oikein hyvin kuralätäkössä lutraamiseen.
Kyllä rupeaa paleltamaan, jos pitkään on vaatteet märkänä ulkona. Meillä myös voi pihalla lutrata lyhyen aikaa vaikka uimapuvussa, mutta tykätään käydä esim. metsässä sateella kävelemeässä, jolloin kesälläkin lapset tarvii kuravaatteet. Sateella ei yleensä aurinko paista :) joten ei se liian kuuma ole, ohuet vaatteet on alla.
Ohuet sisähousut.