Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miestä paskapääksi lasten kuullen

Vierailija
20.04.2013 |

Joo, tiedän. Väärin sanottu. Mutta niin rupes ärsyttämään kun se vaan jatko kiusaamista.

Sillä siis on monesti tapana että se rupeaa jotain inttää tai kutittamaan tai muuta vastaavaa ja se tietää että vihaan sitä. Ei siis haittaa jos se jatkuu hetken mutta kun se ei osaa ikinä lopettaa ajoissa. Se jatkaa niin pitkään että mulla palaa hihat ja tänään sitten sanoin sitä paskapääksi. Se loukkaantui ihan älyttömästi ja sanoi jotain kunnioituksen puuttumisesta.

Mutta ei sekään kuiinioita minua kun se ei knnioita minun pyyntö lopettaa ajoissa. Myös lapsia se esim. kutittaa niin pitkään että lapsi lopulta rupeaa itkemään. Sitten ihmettelee että mikä meitä vaivaa kun ollaan niin pahalla tuulella.

Nyt se ei ooo kotona ja en tiedä mitä saoa kun se tulee kotiin. Pyytääkö anteeksi vaikka ei tunnu sitlä että pitäis. Myönnän kyllä että tuntuu pahalta mutta itse olen pahoittanut niin paljon useammin oman mieleni hänen tempausten vuoksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi se haukkumsana. Mutta ihan oikeasti tahdon sanoa tämän: kutittaminen ei ole kivaa, se päättyy itkuun tai raivostumiseen. Se on kidutusta. Lopeta se, en tahdo että piinaat minua tai lapsia"

Vierailija
2/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa se toimisi. Joka itkun ja suuttumisen jälkeen olen sanonut tuon että lopettaisi sjoissa mutta kun se on niin jääräpää että tekee samoin heti kun tulee tilaisuus.

Tuntuu että ihan turhasta motkotan. Itse se nyt pelkää että lapset rupeaa haukkumaan sitä myäs kun minäkin haukuin.

Itse mies kyllä haukkuu avoimesti muitakin ihmisiä vaikka lapset kuulisisvat mutta ilmesisesti se raja nyt tulee puolisoon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No potkaise munille, niin oppii olemaan. Huoh. Taas näitä saman formaatin "keissejä".

Vierailija
4/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tietyllä tapaa eläimiä, siis hieman yksinkertaisia olentoja, jotka ymmärtävät parhaiten "selkänahan" kautta. Eli seuraavan kerran kun ei lopeta vaikka ensin pyydät sanallisesti, sano että seuraavaksi tulee potku. Ja todellakin potkaise. Luulen että oppii kerrasta. Kutittaminen on inhottavaa, itsekin vihaan sitä. Se on fyysistä kajoamista eli väkivaltaa, silloin kun sitä tehdään ihmiselle joka ei sitä halua.

Minä en varmaan pyytäisi anteeksi. Sanoisin että ansaitsit sen.

Vierailija
5/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi niin kuin lastenkin kanssa. Pyydät anteeksi nimittelyä ja sanot että lopettaa puolestaan kiusaamisen. Lapsille sanot että myös aikuisilta pääsee sammakoita ja se on väärin ja olet pyytänyt anteeksi. Tosin en osaa sanoa kuinka selittää miehesi käytöstä lapsille... miksi isä saa kiusata.. anna miehellesi rangaistus niinkuin lapsillesikin tulisi seuraamuksia, eikö? Pistä jäähylle :D ei vaan en osaa sanoa tuohon mitään, mulla menisi hermo myös. henkistä kiusaamistahan tuo on myös - hän saa tehdä mitä haluaa eikä muka tajua että pitää lopettaa kun toinen sanoo lopeta.

Vierailija
6/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä anteeksi. Enintään sanot, että seuraavan kerran potkaiset arkaan paikkaan. Mies murjottakoon aikansa, jospa se tajuaisi jotain kun ei pääse kuin koira veräjästä.

Vierailija
7/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ainakin arvot kohdillaan.Siitä lapset oppii,miten puolisoa kohdellaan.Jos tapellaan lasten edessä,lasten täytyy myös nähdä että sovitaan ja pyydetään anteeksi.Exänikin kyllä kertoi arvostavansa kaikkia naisia tosi paljon.joopa joo,itse sain päivittäistä haukkumista niskaani olemuksestani,tekemisistäni,sanomisistani,älykkyydestäni,pukeutumisestani,ammatistani jne.Eikä edes tajunnut sanovansa väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän