Ovatko nuo puolueiden risteilyt ja ”poliittiset” iltamat aina irstaita?
Eli täynnä pervoilua ja pettämistä? Ainakin kepulla taitaa olla?
Kommentit (12)
Kyllähän se tiedetään mitä siellä touhutaan. Sitten taas esitetään niin sivistynyttä. Kaksinaismoralismin kehto.
Yleensä niissä virtaa "ilmainen" viina ja se saa estot häiviämään. Lopputuloksen voit itse arvata.
Samat tyypithän siellä ryyppäävät ja rälläävät vuodesta toiseen pätemässä. Luulisi että jossakin kohtaa tuonkin pahuuden ilmentymä kyllästyttäisi.
Pöhöttynyttä sakkia saapuu kotiin ”valistuneina”. Nämä ovat tautipesäkkeitä.
Satuin joskus aikoinaan laivalle (ennen tätä uutta fascistista versiota) persujen risteilylle meno ol melkosta ja takasin tulo matkalla Veltto Virtanen laulatti satamassa köörillä sitä yhtä kappaletta missä halutaan olla ihmisiä joiden sukujuuret on Välimeren etelä puolella... no eiköhän kaikki tiedä kappaleen
Pahinta laatua. Örvelletään ja solmitaan hyvävelisuhteita elimet haisten.
Olen viettänyt monet Vihreiden kinkerit ja juhlat. Ihmiset juovat hyvin vähän, syövät terveellisesti ja keskustelevat politiikasta, tieteestä ja taiteesta. Sellasiahan ne koulutettujen ihmisten juhlat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt monet Vihreiden kinkerit ja juhlat. Ihmiset juovat hyvin vähän, syövät terveellisesti ja keskustelevat politiikasta, tieteestä ja taiteesta. Sellasiahan ne koulutettujen ihmisten juhlat ovat.
Ihan varmasti niin. Satuin kerran kepulaisten ”juhliin” - vieläkin myötähävettää.
Eivät ole. Eikä niissä ole ilmaista viinaakaan, itse pitää maksaa kaikki. Puolueethan ovat ihsn pa ja pikemminkin saattavat yliveloittaa liikamaksua osallistujilta ja yrittää tienata risteilyllä.
Ne ovat yleensä ihan kaikille avoimiakin, laivat vajaana, kun ei saa niitä edes puolilleen. Mene ap mukaan, kierrä kaikkien puolueiden risteilyt ja tule sitten kertomaan, millaista oli 😀
Persujen risteily oli vuonna 2011. Sen jälkeen ei ole ollut risteilyjä.
Onneksi puoluekokouksen sikaporukka lähti sinisiin ja kokoukset siisteityivät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti niin. Satuin kerran kepulaisten ”juhliin” - vieläkin myötähävettää.
Kepussa kun on se ongelma, että kotikylillä pitää esittää niin kunnon kristittyä, niin sitten isolla kirkolla rällätään senkin edestä. Ihan kuin opiskeluaikanakin maalta muuttaneet pitivät eniten hauskaa kun ei aiemmin ollut siihen mahdollisuutta.
Suurimmaksi osaksi. Jo ”bussikuljetuksissa” tunnelma lämmitellään, ja perillä ”hotellimajoituksessa” touhutaan egosta ja vallanhalusta kiimaisia jäsenkirjaa rystyset valkoisina puristaen.