Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunut akateemisesti koulutettu

Vierailija
02.07.2020 |

Miten päästä yli epäonnistumisen tunteesta? Olen maisteri, mutta en ole oman alan töitä saanut. Nytkin suorittavassa työssä ollut pari vuotta jota inhoan, mutta sekin pätkä loppumassa. Hain koulutukseen, joka olisi työllistänyt, mutta en päässyt sinnekään. Miten päästä yli pettymyksestä ja tunteesta, että on epäonnistunut? Onneksi en tiennyt tätä silloin, kun pääsin ja opiskelin yliopistossa. Ei varmaan olisi ollut motivaatiota. Muita akateemisia epäonnistuneita linjoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suorittavissa töissä melkein 10 vuotta ja sen jälkeen uudelleenkouluttauduin sossuksi ja oman alan hommia tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
2/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein samastua. Opiskelin maisteriksi ja työllistyin ihan muulle (valkokaulus-) alalle. Sitten väsyin siihen touhuun, hain ja pääsin suorittavan alan ammattiin, tein sitä aikani, ja nyt olen ensimmäistä kertaa työssä joka vastaa koulutustani. Olen 42-vuotias. Teen näitä nykyisiä töitä yrittäjänä, enkä aio enää koskaan palata palkkatyöhön.

En pidä itseäni epäonnistujana, eikä pitäisi sinunkaan pitää itseäsi, ap. Sulla on hankittuna tietty pohjakoulutus, ja nyt sulla on maailma auki tehdä mitä ikinä päätät. Luota omaan arvoosi ja etene suhteilla, on mun neuvo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin suorittavissa töissä melkein 10 vuotta ja sen jälkeen uudelleenkouluttauduin sossuksi ja oman alan hommia tulee ovista ja ikkunoista.

Onnea sinulle! Vähän samaa itse yritin varmasti työllistävälle alalle, mutta kauas varasijalle vain pääsin. :(Ap

Vierailija
4/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa oikein samastua. Opiskelin maisteriksi ja työllistyin ihan muulle (valkokaulus-) alalle. Sitten väsyin siihen touhuun, hain ja pääsin suorittavan alan ammattiin, tein sitä aikani, ja nyt olen ensimmäistä kertaa työssä joka vastaa koulutustani. Olen 42-vuotias. Teen näitä nykyisiä töitä yrittäjänä, enkä aio enää koskaan palata palkkatyöhön.

En pidä itseäni epäonnistujana, eikä pitäisi sinunkaan pitää itseäsi, ap. Sulla on hankittuna tietty pohjakoulutus, ja nyt sulla on maailma auki tehdä mitä ikinä päätät. Luota omaan arvoosi ja etene suhteilla, on mun neuvo. 

Niin järjellä ajateltuna pitäisi nähdä, että maailma on auki ja olla ylpeä mitä jo nyt saavuttanut (itsellä ei mikään helppo tausta niin jo siihen nähden olen jo jotain saavuttanut) mutta niin sitä vaan näkee itsensä huonona ja epäonnistuneena vaikka kuinka kovasti aina yrittää ja ei tunnu tuottavan tulosta. Kiitos neuvosta ja tsempeista! Ap

Vierailija
5/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi