Uskallanko enää?
Olen 18-vuotias nainen ja eräs 29-vuotias mies on esittänyt kiinostustaan minua kohtaan. On kokemuksia kerran aikasemmin suhteesta jossa mies oli jonkun verran vanhempi, 11-vuotta, tässä nykysessä parisuhteessa tulisi olemaan ikäeroa 12v. No sain siltä edelliseltä mieheltä siipeen aika pahasti, uskoin että meillä on kaikki hyvin, mutta hän oli kusettanut minua ja parhaita kavereitaansakin jotka on saman ikäsiä suunilleen hänen kanssaan eli ei ehkä pelkästään ollut kyse siinä minusta vaan yksinkertasesti siitä että hänellä oli vähän huono luonne... En vaan tajua miksi sitten yritti iskeä minua, mutta samaan aikaan jauhoi seläntakana ettei seurani kiinnosta yhtään ja täräytti mulle myöhemmin et hän ei alle 25-vuotiaita naisia kattele. Mikä sika. Sekstistiseksi ne jutut aika lailla sitten menivätkin.
Nyt sitten ahdistaa aivan jumalattomasti kun tuo uus mies tullu kuvioihin ja ollu sellanen kiinostavan olonen.
Tuoko ikäero suhteeseemme liikaa rasitusta? Uskallanko olla enää oma itseni, kun edellisen kanssa meni puihin vaikka hän sanoi mua useesti kypsäksi, mutta varmasti mustakin paljastu sitten niitä omia lapsellisia puolia, en haluaisi ruveta kyttäämään jokasta liikettä minkä teen, että teen varmasti kypsästi ja oikein, enkä miehen mielestä väärin.....
Sitten kun mun elämä ei oo muutenkaan ollu tasapainosinta, se ahdistaa viel lisää et kestääkö mun psyyke parisuhdetta ja toi mitä tuo vanhempi mies mulle teki eli anto siipeen on jättäny näitä pelkoja, itsevarmuuden laskua.. Tää nykynen mies vaikuttaa kyllä luonteeltaan aika paljon erillaisemmalta mitä edellinen.
Ahdistaa silti!!!!!
Jos epäilyttää, kannattaa jättää väliin. Itse nuorempana (17v) seurustelin 11 vuotta vanhemman miehen kanssa ja suhde kaatui miehen lapsellisuuteen. Harvemmin järkevät ja kypsät vanhemmat miehet kiinnostuvat nuorista naisista, poikkeuksiakin toki löytyy, mutta useimmat huomattavasti nuorempia jahtaavat miehet ovat jonkin muun kuin järkevän parisuhteen perässä... Pitää vaan päästä todistamaan itselleen että vielä sitä nuortakin irtoaa.