Pyysin kaveria maksamaan 20€ mukin rikkomisesta.
Sanoi että en ole kaverisi enää.
Onko normaalia mielestäsi?
Nyt todella paha ja kurja mieli.
Kommentit (28)
Minusta ois kohteliasta tarjoutua maksamaan oma-aloitteisesti, mutta fakta on, että vahinkoja sattuu eli kuittaisin edeltävän tuolla. Ehkä teidän kannattaa vielä keskustella asiasta. Kuitenkin kyse on vaan mukista vs ystävyys, ei kannata heittää hukkaan 20e takia
Voisit ehkä sanoa, että sinusta olisi kohteliasta tarjoutua maksamaan muki, mutta annetaan olla, koska vahinkoha sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en veloittanut kaverilta mitään edes silloin kun se halkaisi mun vessanpöntön :D Toinen rikkoi saunasta jakkaran. Mitähän muuta... yksi laittoi kuuman kattilan suoraan tasolle ja siitä paloi pysyvä jälki pintaan. Onhan näitä. Rahoja en ole kyllä penännyt, tietenkään.
Mikähän on kallein juttu, minkä joku kaveri on rikkonut? Mitä teille muille on sattunut?
Oikeudessa olisit todennäkösemmin hävinnyt casen, mikäli niissä ei ollut näkyvillä selvästi suomen tai ruotsinkielisiä varoitustekstejä maksimipainorajoista.
Ai luoja :'D sehän koko homman ois kruunannut kun oltais lähdetty oikeuteen asiasta tappelemaan. Huh heijaa!
jos sinä annoit mukin kaverillesi (tai tarjosit, tai ehdotit, että ota muki tuolta jne jne), hänellä ei pitäisi olla velvoitetta maksaa sitä ja olet vain kitsas/ahne, kun vaadit kaveriasi maksamaan omia mokiasi.
jos kaverisi otti sen luvatta, voi olla mahdollista, että hänen pitäisi se korvata.
Mieheni rikkoi myös mukin ja he sopivat asian telakoitumalla.
Törkeää pyytää maksamaan, jos kyseessä oli vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla useita mukeja?
Oletko juonut kustakin mukista?
Tämän kommentin voisi lähettää P. Jarlalle :)
Taika 15 euroa. Taidan muuten tilata kun huomasin että isompi muki kuin Teema.
Aamukahvin tahdon isoon mukiin.
Mulla satasen muumi mukeja mutta ei niistä juoda mitään.
Oikeudessa olisit todennäkösemmin hävinnyt casen, mikäli niissä ei ollut näkyvillä selvästi suomen tai ruotsinkielisiä varoitustekstejä maksimipainorajoista.