Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksitön avioliitto?

Vierailija
19.04.2013 |

Tyytyisittekö siihen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toisaalta en haluaisi olla avioliitossa. Mutta en haluaisi seksitöntä parisuhdetta.

Vierailija
2/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä olisin täysin haluton ja puolisoni myös niin mikä ettei. On turha kuvitella että yksikään liitto voisi toimia jos vain toinen päättää että se on seksitön. Tässä tapauksessa on paras pistää ero vaan vireille heti eikä kitua turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seksitöntä jo monta vuotta. Yhdessä silti ollaan, kun niin ollaan sovittu ja luvattu.

Vierailija
4/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se toimii,jos rakastaa toista kovasti ja seksi ei näyttele pääosaa elämässä. Tässäkin on nyt montaa variaatiomahdollisuutta. 

Minulla on kaveripariskunta joilla ei ole ollut seksiä pariinvuoteen,koska naisella ennenaikaiset vaihdevuodet (syöpäsairauden vuoksi) ja muutenkin hormonitoiminta heittänyt häränpyllyä jo 25v jälkeen(on nyt 45v) ja miehellä prostatan liikakasvu ja ei seiso. No eipä heillä hätää.

Joskus kun minulla oli joku outo kroonistunut tulehdus tuolla alapäässä niin pelkäsin valkojäkälää ja kysyin mieheltäni että mitä jos mun pillu kurppautuu umpeen, niin mieheni sanoi että ihan sama hän rakastaa minua vaikka ilman pillua, ja sanoi että seksittömyyteen tottuu ja hän opettelee runkkaamaan jos alkaa niin paljon palleja pakottamaan.

Mikä on sitten seksitön liitto? Voihan toinen tyydyttää toisen vaikka ei seiso tai jos pillu on pelistä pois. Hyväileminenkin on seksiä.

Vierailija
5/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyytyisi, koska sitten oltaisiin vaan kavereita tai kämppiksiä. Kyllä aviopuoliso pitää olla muutakin.

Vierailija
6/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin. mutta vain koska itselläni ei haluja ole juuri koskaan eli olisi minulle helpotus. jos olisin seksuaalisempi ihminen niin en.

Vierailija
7/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi on kuitenkin se liima, joka pitää yhdessä. Muuten suhde on liikaa vain kämppissuhde. Seksikin voi olla mitä vaan, hellyyttä, hyväilyä. 

Vierailija
8/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksiä pitää olla useamman kerran viikossa jos ei ihan joka päivä. Erotiikka on elämän suola.

Vierailija
9/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 11:08"]

Meillä on ollut seksitöntä jo monta vuotta. Yhdessä silti ollaan, kun niin ollaan sovittu ja luvattu.

[/quote]

Mikä idea tässä sitten on????

Vierailija
10/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi seksitöntä liittoa.

Vierailija
11/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos mieheni esim. halvaantuisi ja seksi loppuisi siihen, tuskin kuitenkaan eroaisin. Pärjäisin ilmankin, vaikka se kivaa onkin.