Miehet ei ikinä eroa
Vaikka olisivat onnettomia omissa parisuhteissaan, suunnilleen inhoaisivat elämäänsä, silti eivät itse tee aloitetta eroon. Miksi? Miksi kukaan haluaisi koko elämänsä kärsiä huonossa parisuhteessa?
Kommentit (17)
Koska miesten on äärimmäisen vaikeaa löytää uutta naista.
Itsekin tiesin viimeksi kun sain pakit että siitä tulee seuraamaan pitkä yksinäisyys mutta yllätyin jopa todellisuuden raakuudesta, vieläkin yli 3 vuoden jälkeen olen yksin.
Joopa joo näitä yleistyksiä + miksi mies -ketju vielä samassa. Yritä edes
Näin on, mies jättää ainoastaan jos sillä on toinen. Ei muuten.
On helpompi antaa naisen tehdä aloite.
Koska nainen laittaa ruuan ja hoitaa kodin. Omaa tylsää elämää voi kompensoida joko flirttailemalla muille tai ihan pettämällä.
Koska siinä sivussa voi pyörittää myös onnellista suhdetta muualla, jolloin on turhaa paskoa sitä toimivaa suhdetta millään arjen pyörittämisellä johon taas se nalkuttava kälättäjä kelpaa ihan hyvin.
Koska on luvattu että niin ylämäessä kuin alamäessä.
Se että naiset eivät ota moista lupausta kovinkaan tosissaan vähän niinku niiden muutkin lupaukset... tarkoittaa vaan etteivät ole kelvollisia avioliittoon. Siksi olisi ekana löydettävä joku joka ottaa lupauksia tosissaan. Muuten luottamusta ei voi olla.
Miksi yleistäminen on väärin naisista puhuttaessa, mutta ei miehistä puhuttaessa?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tiesin viimeksi kun sain pakit että siitä tulee seuraamaan pitkä yksinäisyys mutta yllätyin jopa todellisuuden raakuudesta, vieläkin yli 3 vuoden jälkeen olen yksin.
Mulla oli se syy että en yksinkertaisesti saanut suutani auki. Joka kerta kun yritin sanoa että haluun erota niin vaihdoinkin äkkiä puheenaihetta. Ja yritin vaikka mitä että ex-muija tajuaa erota. Haastoin tahallani riitaa yms. Lopuksi se kysy et haluunko erota?
Vaikea sanoa, mun mies on jo 10 noitunut ja uhonnut lähtevänsä . Kuulemma miettinyt osituksenkin. Tosin eipä siinä ole miettimistä, kaikki menisi 50/50 kun avioehtoa ei ole.
Ole kuunnellut kaikki mahdolliset haukut, katsonut läpi sormien miehen pettämiset. Nykyään elän omaa elämää lasten kanssa, en haaveile parisuhteista.
Ei tuo mies eroa saa aikaiseksi. Olen tarjonnut sille jopa muuttoapua. Luulen että omaisuuden ositus on se mikä jarruttaa. Meidän yhteinen omaisuus on tällä hetkellä noin 2 miljoonaa euroa. Lisäksi mulla on suuri perintö mökki Saimaalla ja metsiä sen ympärillä (mies ei saisi tästä erossa mitään eikävoisi enää käyttää mökkiä eron jälkeen).
Ja olen yrittänyt vaikka mitä liiton peladtamiseksi, mutta narsistinen mies ei korjaannu terapioilla. Hän mm sanoi että hänellä on oikeus pettää koska en tarjoa villiä seksiä ja muut naiset osaavat huomioida häntä. Toivoton tapaus ja tämä ei tosiaankaan ollut nähtävillä kun naimisiin mentiin 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli se syy että en yksinkertaisesti saanut suutani auki. Joka kerta kun yritin sanoa että haluun erota niin vaihdoinkin äkkiä puheenaihetta. Ja yritin vaikka mitä että ex-muija tajuaa erota. Haastoin tahallani riitaa yms. Lopuksi se kysy et haluunko erota?
Samaa teki mun eksä. Oli kaksi vuotta tosi ilkeä. Enkä yhtään tajunnut mistä oli kyse. Olin vaan henkisesti ihan loppu. Lopulta jäi kiinni suhteesta ja pistin miehen ulos sekä kodista että avioliitosta. Vieläkin valittaa, että olen kaunainen, kun en halua olla missään tekemisissä. Tosi paljon helpommalla olisi päästy kaikki, jos olisi ihan vaan sanonut, että on kyllästynyt parisuhteeseen ja minuun puolisona ja miettinyt asiaa paljon ja tullut siihen tulokseen, että erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mun mies on jo 10 noitunut ja uhonnut lähtevänsä . Kuulemma miettinyt osituksenkin. Tosin eipä siinä ole miettimistä, kaikki menisi 50/50 kun avioehtoa ei ole.
Ole kuunnellut kaikki mahdolliset haukut, katsonut läpi sormien miehen pettämiset. Nykyään elän omaa elämää lasten kanssa, en haaveile parisuhteista.
Ei tuo mies eroa saa aikaiseksi. Olen tarjonnut sille jopa muuttoapua. Luulen että omaisuuden ositus on se mikä jarruttaa. Meidän yhteinen omaisuus on tällä hetkellä noin 2 miljoonaa euroa. Lisäksi mulla on suuri perintö mökki Saimaalla ja metsiä sen ympärillä (mies ei saisi tästä erossa mitään eikävoisi enää käyttää mökkiä eron jälkeen).
Ja olen yrittänyt vaikka mitä liiton peladtamiseksi, mutta narsistinen mies ei korjaannu terapioilla. Hän mm sanoi että hänellä on oikeus pettää koska en tarjoa villiä seksiä ja muut naiset osaavat huomioida häntä. Toivoton tapaus ja tämä ei tosiaankaan ollut nähtävillä kun naimisiin mentiin 20 vuotta sitten.
Mitähän ihmettä just luin? Miksi haluat tuhlata elämäsi moisen törkymöykyn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä just luin? Miksi haluat tuhlata elämäsi moisen törkymöykyn kanssa?
Mies se on huonokin mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tää oli oikeasti ihana kommentti, en siis ole ainoa joka ajattelee kuten sinä. Välillä luulen että olen ainoa joka pitää miestäni törkymöykkynä.
Miksikö olen tässä vielä? Se perinteinen syy eli lapset. En vaan pysty alkamaan vuoroviikkovanhemmaksi. Haluan elää lasteni kanssa joka päivä tavallista elämää.
Kyl mää vaan erosin. Eikä ollut taloudellista hyötyä siitä kummallekkaan.
Minut on mies jättänyt, eikä ollut uutta naista katsottuna valmiiksi ja itse asiassa erotessa toi esiin huolen että löytääköhän enää uutta naista (löysi vuoden päästä erosta, paremman kuin minut joten hänen tapauksessaan ero kannatti).
Tosin tottahan se tietysti on, että keskimäärin nainen on useammin jättäjä, mutta ei nyt sentään voi sanoa etteivätkö miehet ikinä jättäisi.
Helpompi pettää ja kohdella puolisoa huonosti kuin käydä ero läpi.