Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisten sisustuksia matkitaan?

Murmeli
02.07.2020 |

Oletteko huomanneet fb:n sisustusryhmissä (tai instagrammissa) että aina kun joku laittaa kuvan kodistaan niin tulee pitkä jono ihmisiä jotka "repivät" sisustuksen kappaleiksi, eli yksi kerrallaan tiedustelevat mistä mikin tavara on? Hyvällä tuurilla tulee matkittua koko sisustus kun saa tietää mistä mikin kaluste on. Mitä mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään sisustusryhmässä, mutta miten tämä poikkeaa mielestäsi siitä, miten muoti on aina toiminut?

Vierailija
2/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo.... jos on niin salaista se sisustaminen, ei varmaan matkioiden pelossa kannata esitellä sitä kuvissa?! Mitä väliä sillä on?

Jos et ole tehnyt huonekaluja itse, en puhuisi kovin suureen ääneen matkimisesta. Ei täällä niin paljon ole valinnanvaraa sisustustarvikkeissa ja huonekaluissa. Itse olisin tyytyväinen kun jonkun toisenkin silmää miellyttäisi omat ratkaisut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kuka matki et telkkari olohuoneessa ja sohvalta näkymä telkkarin? Hopi hopi muuttamaan sisustusta.

Vierailija
4/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös, kuka matki et telkkari olohuoneessa ja sohvalta näkymä telkkarin? Hopi hopi muuttamaan sisustusta.

Minä en matki! Ei oo telkkaria olohuoneessa (eikä tuu), sohvat vastakkain.

Vierailija
5/5 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tuollaisten ryhmien pointti on nimenomaan jakaa keskenään ideoita ja inspiroida muita/saada inspiraatiota. Minusta on ihmeellistä, että sitä pidetään matkinisena, jos itse ensin jakaa kuvia tuollaisiin ryhmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi