Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 v tytön hiukset

Vierailija
18.04.2013 |

Miten oppisin laittamaan 2-v tytön hiukset? Tyttö ei todellakaan tykkää hiusten harjaamisesta ja laittamisesta. Kuitenkin päiväkotiin ne olisi hyvä laittaa kiinni,  jos päivällä ei ole kiinni hiukset niin illalla ihan takkuinen peikko.

En osaa tehdä ranskalaisia lettejä, niistä tulee aivan kamalia epäkeskoja.

En kuitenkaan vielä haluaisi leikata polkkatukkaa, olen joutunut jo leikkaamaan etuhiukset kun ei suostu pitämään pinnejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan saparot, ponnarin tai letit.

Vierailija
2/4 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieman on hankalan kuuloinen yhtälö: sinä et halua lyhyitä hiuksia ja lapsi ei halua että hiuksia huolletaan. Jommankumman täytyy nyt antaa periksi omasta tahdostaan ja päättää (tai siis varmaankin lapsi teillä päättää) kumpi. Itsellä pitkähiuksinen lapsi ja minä kerron että nyt harjataan hiukset, tänne seisomaan. Ja sitten harjataan, vaikka kuinka itkettäisi. Parhaani mukaan yritän tehdä sen niin että ei satu, eli otan aina nipun hiuksia omaan käteen ja harjaan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö sai tehdä "kampauksia" hiuksiini. Harjata niitä (=tehdä siis kauheita takkuja) ja tunkea pinnejä minulle. Välillä teki nutturaa ja sai vain hiukseni pahasti solmuun. Mutta kun itse sai kokeilla noita niin antanut paremmin itselleenkin tehdä.

Myös piirrettyjä katsoessa oli hyvä hetki hyökätä tytön hiusten kimppuun =) Tytön isä harrasti wimp.comin lyhyitä videoita aamuisin tytön hiuksia harjatessa.

Osta myös semmoinen kampauspää johon harjoitella ranskalaista lettiä.

Vierailija
4/4 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hoitoainetta tai esim. Muumi-suihketta? Jos hiukset ovat sileät, niiden harjaaminen helpottuu kummasti. Hanki myös kunnollinen hiusharja.