Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä lasta rakastat enemmän kuin puolisoasi?

Vierailija
17.04.2013 |

Eihän sellaiseen viikon ikäiseen lapseen ole ehtinyt kiintyä käytännössä lainkaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan molempia yhtä paljon.

Vierailija
2/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita rakkauksia voi verrata, rakkaus mieheen ja rakkaus lapsee - nehän ovat aivan eri asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu tapauksesta, se kuinka nopeasti rakkaus lapseen kehittyy. Se voi tapahtua myöhemminkin. Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että viikon vanhaa voi jo rakastaa niin paljon että meinaa varpaista kynnet irrota. 

Vierailija
4/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysytään toisinpäin: Jos voisit pelastaa itsesi ja vain toisen,  puolisosi vai viikon ikäinen lapsenne uppoavasta laivasta, kumpi se olisi. Minulle se olisi puoliso, kenet pelastaisin.

AP

Vierailija
5/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmen viikon ikäinen vauva ja kyllä hänet pelastaisin enkä puolisoani.

Vierailija
6/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelunhalu ja rakkaus ovat eri asioita myöskin. Minä pelastaisin lapsen, mutta se ei tarkoita, että rakastan häntä enemmän. Hänellä vain on enemmän elämää edessään. En usko, että voin koskaan rakastaa lasta yhtä riipaisevasti kuin rakastan miestäni. Aikuisten väliseen rakkauteen liittyy niin paljon sellaista intiimiä, mitä ei vanhemman ja lapsen välillä ole. Lasta rakastan kuitenkin ehdottomammin.

Vierailija
7/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelastaisin aina lapseni, vaikka puolisoanikin rakastan.

Vierailija
8/8 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pelastanut vauvamme. Uskon että myös mieheni. Olimme niin järsyttävissä rakkaushuuruissa kyllä kumpikin. Suojelunhalu on minulle osa (riipaisevaa) rakkautta, en osaa niitä erottaa.

Onneksi ei kuitenkaan tarvinnut valita.