Uskonlahkoon liittyminen on pilannut elämäni
Olen joskus vuosia sitten hulluuksissani liittynyt erääseen uskonlahkoon ja nyt en pääse tästä eroon.
Koen, että ulkonäkö ja tietyt tavat pitää itsestäni huolta ovat todella tärkeä osa elämääni, mutta lahko ei hyväksy meikkejä eikä minkäänlaisia koruja. Kynsiä en saa lakata. Musiikkia ei kuunnella. Pitäisi vain uskoa.
Muut yhteisön jäsenet tuomitsevat ja arvostelevat jokaisen jokaista liikettä.
Kun olen yrittänyt erota tästä huruporukasta, minua ei kuunnella ja edelleen tervehditään heidän tavoillaan. Luulin liittyessäni uskon olevan vapaata ja vapauttavaa. Nyt olen vankilassa.
Miten ihmeessä pääsen eroon tästä poppoosta?
Kommentit (36)
Lhpk on pahin lahko ikinä. Mukamas niin raamatullinen. Tosiasiassa pappien palvontayhteisö, jossa rivijäseniltä halutaan rahat ja voimavarat. Pastorit on arvostelun ulkopuolella ja koko lahkon keskipiste. Olen erittäin pettynyt kyseiseen puljuun.
Lähetyshiipoakunnassa pääsee pastoriksi kuka tahansa urvelo, joka ei hyväksy naispappeutta ja kenellä on sopivat hyvä-veliverkostot. Elämänkokemus ja koulutus voi olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Yök.
Onko noin ahdasmielisiä lahkoja vielä Suomessa? Muistan että 90-luvulla näihin vielä törmäsi, mutta onko nykyäänkin vielä. Sinuna vain eroaisin poppoosta ja hakeutuisin järkevien ihmisten pariin.
Lhpk:ssa suuri ja ihmeellinen päivän viikossa monen tonnin kuukausipalkalka "töitä" tekevä arvostelun yläpuolella oleva ja seurakuntalaisiaan väheksyvä pastori saa ehkä juuri ja juuri takapuolensa itse pyyhittyä seurakunnassa. Kaikki kaatuu maallikoiden niskaan, ettei herra pastori vain vahingossakaan väsy työssään. Seurakunta on siellä vain ja ainoastaan pastoria varten. Seurakuntalaisten jaksaminen ja huolet ei kiinnosta ketään.
On siellä hyviäkin pastoreita, mutta myös täysiä pikkupoikia, jotka eivät tiedä työelämästä tai elämästä ylipäänsä yhtään mitään ja joilla on noussut kusi päähän aika pahasti.
Oli korona tai ei, työttömyyttä tai ei, seurakunnan toimintaa tai ei, MUISTAKAA MAKSAA!!!!!!!!! Syökää vaikka kiviä, mutta maksakaa kotona vetelehtivälle "pastorille"!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Porvoon River Church seurakunta näköjään taas kyseessä. Tämä sama porukka joka kielsi jäseniltään maskien pitämisen koska "kunnon uskovainenhan ei voi mitään tautia saada". Spoileri: saivat koronan.
Onko Porvoossa River Church?
Voisitko pistä yhteystiedot?
Poikkeaako Porvoon River muista River-srk:ista kun niissä yleensä aika paklattujakin tätejä?
Lhpk on vinksahtanut. Alkujaan toimintaidea oli hyvä, mutta nyt sielläkin on suuruudenhulluja leipäpappeja.
Vievät rahat ja vapaa-ajan. Varokaa lahkoja!
River Church Finland Uskonnollisuutta, Manipulaatiota ja Rahaa
River Church on yhdistelmä hengellistä manipulaatiota, rahanhimoa ja pelolla hallintaa. Se imee jäseniltään kaiken: rahat, ajan ja järjenkäytön - lopulta myös vapauden ajatella itse. Kun astut sisään River Churchiin, astut maailmaan, jossa et enää omista edes itseäsi.
Lisätietoa:
Jos olisit Oikeassa lahkossa, ei sinulla olisi mitään henkilökohtaista puhelinta tai pääsyä nettiin. Olisit tälläkin hetkellä jossain jurtassa haarat auki odottamassa jumalaisen gurun yhtymistä sinuun, jotta vaginasi saa pelastuksen.
Porvoon River Church seurakunta näköjään taas kyseessä. Tämä sama porukka joka kielsi jäseniltään maskien pitämisen koska "kunnon uskovainenhan ei voi mitään tautia saada". Spoileri: saivat koronan.