Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cerazette ja mielialanvaihtelut?

Vierailija
17.04.2013 |

Onko kenellekään tullut cerazette-minipillereistä mielialanvaihteluita? Terv. yksi joka paiskasi juuri roskapussin huoneen poikki melko turhasta syystä... N. vuoden olen näitä syönyt. Lihomaan ne ovat ainakin saaneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele myöskään yazz merkkiä.. Itsestäni tuli täysi mielipuoli ja kiloja sain 9kk 7kg. Toki minulle ei sovi mitkään hormooneja erittävät ehkäisymenetelmät.

Vierailija
2/3 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt cerazettea ainakin jo kuusi vuotta ja parhain merkki, mitä olen kokeillut. Ei ole mielialavaihteluita, muut merkit ovat aiheuttaneet, joten ero huomattu. Enkä muistakaan listassa olevia sivuvaikutuksia ole huomannut. Kokeilin noin vuosi sitten minipil-pillereitä, kun cerazettessa oli saatavuus ongelmia. Pientä vuotoa saattoi tulla koska vaan ja koko ajan oli tunne, että kohta sieltä jotain tulee. Cerazetten kanssa ei ole mitään ongelmaa, kuulun niihin onnekkaisiin ettei vuotoa ole ollenkaan. Ja tämä on gynen kanssa keskusteltu ja on ihan normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on joo mullakin vähän päälle vuodesta ja ne on kyllä sellasia hullu-pillereitä ku vaan olla ja voi. Oon ite saanut pahimmat mielialanvaihtelut ns. "Kuriin" kun aloin ihmetellä miksi nuppi sekoaa ihan ihmeellisistä jutuista vähän väliä ja luin cerazetten vaikutuksista niin tajusin että niistä sen on pakko johtua ainakin suurimman osan. Sen jälkeen opin tiedostsmaan paremmin oudon käytökseni ja olen vähän rauhoittunut. Ja tuo että ne lihottaa, niiin totta! paino ei meinaa pudota millään kun näitä vielä syön. Pitäisi lopettaa koko pillerit hetipaikalla kun vaan sais ittensä raahattua sinne gynelle et sais merkin vaihtoon. Cerazetteä en suosittele kenellekään.