Miten saisin vaimon ottamaan avioeron? En haluaisi olla jättäjä.
Olen miettinyt avioeroa kun elämä on harmaata ja tylsää sekä seksi on vähissä. Rahallisesti asiat ovat kunnossa, uskon että voin hankkia asunnon lähistöltä jotta lasten yhteishuoltajuus sujuisi ym. Myös vaimolla raha-asiat kunnossa. En vain viitsisi ottaa itse avioeroa. Voisi olla parempi, jos vaimo ottaisi eron niin voisin olla se jätetty. Vinkkejä siihen miten tämä onnistuisi?
Kommentit (26)
Itse ajattelin, että olin voittaja jättäessäni huonon taakse.
Ota ero puheeksi, vaimo voi olla samaa mieltä.
Vieraissakäynti, hakkaaminen ja dokaaminen auttaa asiaa.
Aika dramaattista. Haluaisin syödä kakun ja pitää sen, pitää hyvät välit yllä vaimoon jotta lasten yhteishuoltajuus sujuisi. Mitään intohimoa häntä kohtaan ei kuitenkaan ole enkä usko asioiden muuttuvan. Eli mikä olisi sopivan ikävää passiivis-agressiivista toimintaa? Mykkäkoulu tms? Siinä voi kestää pitkään?
Ryyppäät, panet toisia naisia, haukut vaimosi tosi pahasti, pelaat, häviät pariksi viikoksi "kavereitten kanssa kalaan", kohtelet lapsia huonosti......ei h*lvetti, kuvailin just oman mieheni. No tehos kumminkin. T. Onnellinen yh.
Nyt on kyllä kova voittajakandidaatti Paskahousujen kuningas -kisaan.
Mulle riittäisi että sanoisi sanan avioero. Pyytäisin sen 250 000 € tasinkoa mielellään käteisenä ja lähtisin vihellellen, ilman lapsia tosin.
Kaikkia naisia ei avioerot kiinnosta. Eroa itse jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi että sanoisi sanan avioero. Pyytäisin sen 250 000 € tasinkoa mielellään käteisenä ja lähtisin vihellellen, ilman lapsia tosin.
Nykynaisia ei juuri lapset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykymiehiä kiinnostaa. Tuomiotkin tosi matalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiäkään.
Ehkä ongelmasi ei olekaan vaimo. Ei vaimo ole mikään viihdyttäjä jonka pitäisi olla vastuussa miehensä mielialasta.
Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan. Ei ne läheiset. Paitsi jos on jatkuvaa valehtelua, pettämistä, hakkaamista tai päihdeongelmaa, silloin syy voi olla läheisissä.
Sun elämä on varmasti harmaata ja tylsää ja seksitöntä avioeron jälkeenkin.
Ajatteletko eron syyllistävän? Miksi. Olen joskus tuntenut tuollaisen pidättyvän henkilön, hän herätti vain raivoa.
Kun puhutte asiasta, teette oikein, vain omaa tahtoa vastaan tekeminen aiheuttaa mielipahaa.
Sano vaimollesi reilusti, että haluat eron. Sit olet yksin jonkun aikaa ja etsit itsellesi sopivamman ☺️
Mitä itse voisit tehdä, ettei elämä olisi niin tylsää? Vie vaikka vaimo kunnon romanttiselle lomalle. Ajattele häntä sinä ihmisenä johon ihastuit ja rakastuit vuosia sitten. Elämä on vain niin tylsää kun siitä tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse voisit tehdä, ettei elämä olisi niin tylsää? Vie vaikka vaimo kunnon romanttiselle lomalle. Ajattele häntä sinä ihmisenä johon ihastuit ja rakastuit vuosia sitten. Elämä on vain niin tylsää kun siitä tekee itse.
Olisikin noin helppoa. Itse naisena yritin ehdottaa juttuja ja mielistellä exää vaikka miten. Niin kylmää torjuntaa ja kieltäytyminen kaikesta. Onneksi takana tuo, ja nyt on hyvä ja rakastava suhde.
Odotan perintöä sukulaisnaiseltani joka ei välttämättä hyväksyisi minun aloitteestani tehtyä avioeroa ja tulee hyvin toimeen vaimoni kanssa. Haluan myös muiden sympatiat puolelleni. Siksi myös vinkkejä jotta saisin manipuloitua vaimoni ottamaan avioeron.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Aika dramaattista. Haluaisin syödä kakun ja pitää sen, pitää hyvät välit yllä vaimoon jotta lasten yhteishuoltajuus sujuisi. Mitään intohimoa häntä kohtaan ei kuitenkaan ole enkä usko asioiden muuttuvan. Eli mikä olisi sopivan ikävää passiivis-agressiivista toimintaa? Mykkäkoulu tms? Siinä voi kestää pitkään?
Pitää kyllä ihmisen olla totaalinen vässykkä, kun ei edes eroa saa aikaiseksi. Säälittävää.
Panet jotai h o r o a sen silmien edessä.