Kuinka nopee auto teillä on siis huippunopeus
Kommentit (22)
En tiedä. Suomen teille riittävä nopeus, ja Saksassa en ole sillä ajanut.
Olisikohan joku 180-190, en ole varma. Enimmillään ollut 140.
193 km/h. Vanha, mutta kuitenkin 2000-luvulta.
Suomessa ei taida olla suurempaa sallittua nopeutta kuin 120 km/h
86km/h oon ajanut kiallani ja pelotti kun maisema vaan vilisi silmissä.
Nykyinen mese menee karvan alta 250kmh..en ole toki ajanut niin lujaa autolla..moottoripyörällä 365kmh todellista nopeutta turbo busa
mies52v
160 päästelin kerran tutkaan🙈 korttihan siinä lähti mutta senjälkeen olen ajellut rauhallisemmin.
275kmh kulkee, rajoitin poistettu, 235kmh ajanut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei taida olla suurempaa sallittua nopeutta kuin 120 km/h
Moni ajanut siitä huolimatta yli kolmea sataa...
Omista autoistani nopeampi on rajoitettu 250 km/h nopeuteen ja ennätys on 270 km/h Porschella Saksassa.
Aina olen perille ehtinyt. En tiedä kovaako litrainen Ecotec-Opel kulkee - eikä kiinnostakaan...
M 45
Mailin kiihdytyksellä nopein ollut viime keväänä 347 km/h.
http://www.liy.fi/wp-content/uploads/2016/12/Kevät2019_nopeus.pdf
Meil on ford mustang semmonen vanha kesäauto, en tiiä kui nopee se on.
Muistaakseni 202 kmh ja itse olen ajanut kahtasataa Saksan autobahnalla. Olen niin hyvätuloinen mies, että Suomessa en tuollaisia nopeuksia kokeile.
Luultavasti jotain 180-190 km/h. Ajan moottoritiellä vakkarilla 126 km/h mittarilukemana enkä ohittele kuin selkeästi tuon alle ajavia, niin ei ole tullut tuota korkeampia nopeuksia testattuakaan.
Wartburgini kulki jyrkässä alamäessä vapaakytkin pohjaan painettuna sallitut 120 km/h. Sen jälkeen kun siirsin sen seisontavakuutukseen, se on kulkenut 107 302 km/h auringon ympäri yötä päivää vuodesta toiseen.
Suomessa ei saa ajaa kun 120 km/h.
Kulkee noin 250km/h. Oon ajanut ehkä 220 km/h motarilla. Prätkällä sen suunnilleen 300.