Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on, että valkolaisnainen pukee romanihameen?

Vierailija
01.07.2020 |

Olen monesti nähnyt kyseisen naisen ollessani myymälän asiakkaana. Nyt näin lähekkäin katsoessa hän näytti enemmän valtaväestön naiselta ja hiuksetkaan ei täysin tummat olleet. Naisen yllä oli romanihame ja röijy paljeteilla koristeltuna. Veikkaukseni on, että kyseinen nainen oli naimisissa romanimiehen kanssa.

Miten yleistä on, että valtaväestön nainen pukeutuu romaniasuun? Aika harvinainen näky. Enemmän olen nähnyt muslimeiksi kääntyneitä naisia, joilla on päässä hijabit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen, on (oli) naimisissa romanimiehen kanssa. Enemmän näkee tavallisiin vaatteisiin pukeutuneita romaninaisia, tai itse asiassa heillä on vaan tavallista pitempi musta hame, muuten tavalliset vaatteet.

Vierailija
2/5 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pukea. Valkolaiset, jotka on romanimiehen kanssa naimisissa pukeutuu useimmiten vekkihameisiin tai muihin hameisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanien keskenkin tuosta on erilaisia näkemyksiä miten hyväksyttävänä sitä pitävät, että valtaväestön ihminen pukeutuu heidän asuun.

Sen perusteella mitä minä olen asiaa seurannut, useampi romani on ennemin vastaan kuin tuon asian puolesta.

Vierailija
4/5 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla aika vaaleatukkaisiakin romaneja. Kun veri on vähän alkanut sekoittua.

Vierailija
5/5 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten usein valtaväestön mies pukeutuu kulmahousuihin?