Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskon Alppila-kohun akkojen postilaatikkoon

Vierailija
16.04.2013 |

Moi. Jos kuulette/luette, että joku on väsännyt paskan Alppilan entisen reksin tai hänen siskokultiensa pihalle, tiedätte, että minä se olen.

Jos tietäisitte, millaisia ihmisiä nuo akat ovat, lakkaisitte puhumasta oppilaiden käytöshäiriöistä. Noiden akkojen käytöshäiriöitä ei voita mikään. Tommosen Aarniopaskan koulussa minäkin huutasin vittua ja läskiä. Sen verran tätösten touhut ahistaisivat.

Saatananmoista paskaa on opettajien elämä ja sitä myöten myös oppilaiden. Kyl nuo akat osaavat muuttaa tasaisenkin työyhteisön kasaksi paskaa ja kusta.

Tsemppiä opettajille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5-kymppiset reksit ovat aivan vinksahtaneita. Opettajien uupumuslomat vähenisivät huimasti, mikäli esimiehet osaisivat hoitaa asiat kunnolla. Opettajainhuoneessa tapahtuu mitä merkillisempiä asioita. Rehtori voi olla moraaliltaan kehittymättömämpi kuin opet.

En tahtoisi yleistää, mutta kovin yleistä tuntuu olevan reksien kusipäisyys. Tottakai vanhempien kaa pitää tulla toimeen jne. Mutta myös henkilöstön kaa pitää pystyä olemaan kunnolla.

Ehkä suurin ongelma on se, että reksit kilpailevat keskenään siitä, kenellä on hienoin koulu. Koko työaika ja kaikki energia menee ongelmien lakaisemiseen maton alle. Näennäisesti puhutaan lapsista ja heidän eduistaan. Sama, kun jotkut amerikkalaiset poliitikotkin vaalikampanjoissaan mieluusti halailevat lapsia jne.

Hyviäkin reksejä toki ON mutta ovat vain katoavaa kansanperinnettä. Valitettavasti moni naisrehtori sairastaa jotain kiltin tytön syndroomaa. Ei hyvä lähtökohta koulunpidolle.

Vierailija
2/3 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla paha olla. Toivottavasti et ole lastemme opettaja. En ihmettele lainkaan, jos nuoret oireilevat, jos heillä on sinunlaisiaan esimerkkeinä.

Mene sinä tyttö- tai poikakulta vain paskomaan, jos se sinua mitenkään auttaa. Tosin luulisin, että sinulle tulee vain vieläkin ahdistuneempi olo, mutta ehkä pyritkin siihen, ettö pääset ihan viranomaisten avustuksella pois itse aiheuttamastasi oravanpyörästä.

Ainakin meillä kouluissa olisi yksi häiriintynyt opettaja vähemmän ja se olisi jo paljon se!

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 18:40"]

Moi. Jos kuulette/luette, että joku on väsännyt paskan Alppilan entisen reksin tai hänen siskokultiensa pihalle, tiedätte, että minä se olen.

Jos tietäisitte, millaisia ihmisiä nuo akat ovat, lakkaisitte puhumasta oppilaiden käytöshäiriöistä. Noiden akkojen käytöshäiriöitä ei voita mikään. Tommosen Aarniopaskan koulussa minäkin huutasin vittua ja läskiä. Sen verran tätösten touhut ahistaisivat.

Saatananmoista paskaa on opettajien elämä ja sitä myöten myös oppilaiden. Kyl nuo akat osaavat muuttaa tasaisenkin työyhteisön kasaksi paskaa ja kusta.

Tsemppiä opettajille.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan istut postilaatikon päälle ja teet tarpees? vai teetkö tarpeesi muualla ensin ja sitten kauhot sangosta luukkuun? - tää on aina vaivannut myös kys sanonnassa.

Vakavammin: lasten koulussa tilanne on se, että rehtori on pahin työpaikkakiusaaja. Opettajat aamuisin miettii mistä ovesta menee sisään, ettei tarvitse tuota kullanmurua tavata missään muodossa.. Sieltähän lähtee joka vuosi vasta palkattuja opettajia vittuun ihan vaan reksin takia.

Olin epäillyt, että jotain outoa siellä on tekeillä, kun vanhempainilloissa usein rehtori puhuu ja opettajat sitten luokissa toista. Sitten jo näinkin miten omahyväinen kusipää tuo reksi osaa olla, julma vallan käyttäjä.

Mä olen kaveriutunut kahden entisen koulun opettajan kanssa. Toinen kertoi, että kun vanhemmat olivat kokoontuneet opettajan puolesta, että hyvä opettaja saisi pitää työpaikkansa, niin rehtorihan suuttui siitä aivan silmittömästi. Se pisti tuon opettajan kärsimään loppukevään mitä ihmeellisimmillä nillityksillä, koska tämä opettaja oli kertonut vanhemmille, että hänen virkaansa ei uusita, mutta haluaisi jatkaa kys lasten kanssa. Reksi oli myös käynyt raivoisasti huutaen tämän "kimppuun", kun opettaja ei puolustanut rehtoria ja hyväksynyt irtisanomistaan noin vaan.

Toinen kertoi, että reksi yritti nostaa syytteen, kun ei uskonut hänen sairaslomaansa. Meinas, että tää ope kusettaa, kun oli yhden viikon pahan influenssan kourissa syysloman jatkona. Kaupungin opetusvirasto ei hyväksynyt tätä reksin syytetouhua, että asia sitten selvitettiin avustajien välityksellä. Yllättäen tämän "niskuroijan" virkaa ei uusittu keväällä.

JNE.

Kyllä, kyseessä on naisrehtori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme