Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ottavat kesken etätyöpäivän pienet ruoan jälkeiset päiväunet?

Vierailija
01.07.2020 |

Napasautan vaan videoneuvottelun päälle (ei muita osanottajia kuin itseni), niin ulospäin vaikutan kiireiseltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapana

Vierailija
2/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan enkä tosiaankaan napsauta mitään neuvottelua päälle. Tauolla saa vaikka nukkua, mitä se kenellekään kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla tai lenkillä työpäivn aikana mutta en teeskentele olevani neuvottelussa. En ole kenenkään kytättävänä vaan päätän itse miten rytmitän työt. 

Vierailija
4/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä edes peittele asiaa mitenkään. Ei meillä ole mitään väliä mihin aikaan työnsä tekee, kunhan tulosta syntyy. On ihan ok ottaa 1,5 tunnin päiväunet kesken päivän, jos jatkaa sitten illalla pidempään töitä.

Vierailija
5/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutten tietenkään merkitse niitä työtunneiksi. En kehtaisi ottaa lusmuilusta palkkaa.

Vierailija
6/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lounaan ja juon kahvit samalla kun teen töitä ja lounas-&kahvitauon käytän kuntoilemalla tai vaikka meditoimalla. Toisaalta voin myös ihan hyvin kirjautua pois töistä kesken päivän pitämään nokoset ja jatkaa sen jälkeen, koska työaika on liukuva.

Vierailija
7/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä päiväunet ihan työpaikalla. 12h tultua täyteen lähden kotiin vaikka olisi puolet päivästä nukuttu mukavassa ohjaamotuolissa.

Terveisin prosessinhoitaja

Vierailija
8/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä merkitsen kyllä päikkärit työtunneiksi, koska usein näen työunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi