Oltiin kävelyllä ja joku tuulipukupelle juoksi meidän ohi niin mies lähti juoksemaan ja otti aika nopeasti tämän kiinni ja meni ohi
Oli tuulipuku pelle ihmeissään kun mies veti farkut jalassa ohi:D
Kommentit (31)
Miehesi on selvä hoomo paitsi silloin kun on juopunut. Silloin hän on juopunut hoomo.
Älä. Ja sä luulit että hölkkää vedetään täysillä. Kova on suoritus jo ukkos pääsi ohi.
Kai miehes muisti tehdä myös parit karatepotkut?
Mä pystyn sieluni silmillä näkemään ilmeen sun miehesi kasvoilla. Se oli varmaan samanlainen, kun yhdellä rollaattorimummolla kerran, kun hän ohitti minut, nuoren ihmisen. Okei, olin eka kertaa kävelyllä ilman apuvälineitä leikkauksen jälkeen ja vauhti sen mukainen, mutta eihän se mummo sitä voinut tietää.
Ja sitten pari jabia tuulipukumiehen edessä koivuun, sekä sitten ravinteliin hihattomassa ja ihme kun aina tulee hässäkkää, kun meidän isäntä on ravintelissa?
Miten sujuu mieheltäsi kunffu
Vai onko vaan kova karkuun pinkoja
Mua nauratti ku joku naispyöräilijä ei kestäny sitä että ohitin liikennevaloissa häne (hän ei huomannut että valot vaihtui joten toki ohitin) ja sitten otti selkeesti mah nopee kii vihasena ja ohitti xD lol.
Oliko taostelukoira mukana?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Olettepa miehesi kanssa lapsellisia pellejä.
Pistän paremmaksi, kerran kävelin juoksijan ohi vaikka en edes yrittänyt kisailla tai mitään.