Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käyttäytymistä hierojalta?

Vierailija
01.07.2020 |

Kävin vanhan naishierojan luona, joka käski minut alussa riisua niin, että jää vain pikkuhousut jalkaan. Olen nuori nainen ja aiemmin olen käynyt vain mieshierojalla, joka kielsi alussa riisua kokonaan, vaan sanoi, että pitkät kalsarit voi jättää jalkaan, samoin rintsikat ja ne vain avataan selästä, kun selkää aletaan hieroa ja mieshieroja piti koko aika pyyhettä vartaloni päällä ja siirteli sitä aina sen mukaan, kun hierottava kohde vaihtui. Lisäksi mieshierojan luona sai riisua ja pukea omassa rauhassa verhon takana, vaikkei joutunutkaan riisumaan liki alasti, eli todella hienotunteista oli mieshierojan luona, mikä kiva, mutta tämän naishierojan luona ei ollut erikseen tilaa, jossa riisua ja pukea, vaan kaiken joutuin tekemään siinä hänen edessään pienessä huoneessa. Tämä vähän nolotti.

Tämä vanha naishieroja sääret ja reidet hierottuaan kysyi saako pakarat hieroa. Sanoin, että saa. Sitten vanha nainen veti päältäni alushousut alas ja alkoi hieroa pakaroita niin, että venytteli niitä erilleen, niin, että minun peräaukko sekä emätin näkyi!!!! Tämä ahdisti ja kummastutti minua kovasti ja koin tarpeelliseksi koko ajan myös jännittää pakaroita yhteen, koska en halunnut olla niin hävytön, että intiimi alueilleni saa noin vain nähdä ja pelkäsin, että jos olen täysin rento, niin tämä akka kuvittelee saavansa tehdä sinne intiimialueilleni jotain lisää. Tämä vanha ämmä myös hiveli (vahingossa?) häpyhuuliani sormillaan, kun hieroi reisiäni, minulla oli silloin pikkuhousut jalassa. Tämäkin hämmensi, että miten huolimaton hieroja oli, etenkin aikaisempaan mieshierojaan nähden, joka ei vahingossakaan koskenut intiimialueitani, oli todella rajatietoinen koko ajan ja kykeni hieromaan reiteni ja pakarani niin, että minulla oli vaatteet päällä, pakaroita hierottaessa taisi olla pyyhekin pitkien kalsareiden päällä, eikä häpyhuulten korkeudelle tultu sormin missään vaiheessa.

Minulle tämä naishierojalla käynti oli hyvin hämmentävää, en sen vuoksi voinut rentoutua täysin hieronnassa, mitä taas olisin halunnut kokea. Minulle jäi hierojalla käynnistä seksuaalisesti hyväksikäytetty olo. Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen ja minusta tuo oli vanhalta, vähän lesboakin ulkonäöllisesti muistuttavalta jo aikansa nähneeltä muijalta hävytöntä käytöstä, ehkä hänellä oli kenties jonkun oman seksuaalisen väkivalta trauman vuoksi käsitys, että kauniiseen urheilulliseen naiseen saa koskea noin? Tai sitten kateutta nuorta kaunista hoikkaa urheilullista naista kohtaan?

Mitä olette mieltä tästä, oliko naishierojalta normaalia käytöstä tällainen, että intiimialueilleni mentiin näin, vaikken sitä todellakaan pyytänyt? Minusta hierojalta hävytöntä käytöstä ja vielä siihen nähden, että hierojaksi voi kouluttautua oikeastaan kuka vain, kun on niin paljon näitä maksullisia hieroja koulutuksia, joihin pääsee jokainen joka vain kykenee maksamaan. Gynekologit yms. erikseen, heille voi turvallisin mielin mennä näyttelemään itseään, mutta en mielelläni hierojan kaltaiselle ihmiselle!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan yksikään normaali terve nainen ei antaisi kosketella itseään noin. 

Jotain rajaa provoihinkin!

Vierailija
22/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Kiihotuin. Nyt tekee mieli pildeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap:n kokemuksen. Itse olen nelikymppinen nainen. Olin jokin aika sitten ennen koronaa kylpylässä hierottavana. Hieroja oli ikäiseni mies. Tarkoitus oli, että hierotaan selkä, niska ja hartiat, jotka ovat ongelma-alueitani. Jossain vaiheessa hieroja pyysi kääntymään selälleen ja laittoi pyyhkeen päälleni vasta, kun oli jo nähnyt rintani. Lisäksi kädet olivat koko ajan rintojen sivulla tai koskettelivat hartioiden kautta. Olin todella kiusaantunut. En mene hierojalle enää. Kerran myös hieman nuorempana olin kampaajalla, jossa oli vanhahko hieman ilkeän oloinen kampaaja. Olin pyytänyt hunajanvaaleaa sävyä hiuksiini ja hän värjäsi jo valmiiksi kauniit vaaleat hiukseni harmaaksi. En usko, että oli vahinko. Lisäksi hän laittoi pitkiä hiuksiani föönatessa koko ajan ei rintojeni päälle ja samalla siveli rintojani. Moni ei tällaisia juttuja usko ennen kuin itse kokee.

Vierailija
24/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että tämmöiset tarinat eivät ole normaalia käytöstä SINULTA.

Ai miten niin? Minulla on ollut paha olo hieronnan jälkeen ja koin oikeasti tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Minulla on suomalaisena selkeä käsitys mielestäni siitä mikä on sopivaa ja mikä ei, kun ollaan erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä ja mielestäni tämä vanha naishieroja oli sopimaton. Ei minuun aiemmin olla koskettu noin intiimisti missää, esim. lääkärissä. 

Tällä naishierojalla käynti oli tosi erilaista vrt. mieshierojaan. Kontrassi oli melkoinen! Mieshieroja (vaikka miellytti omaa silmääni) oli hyvin asiallinen ja etäinen, kun taas vanha naishieroja, jota en heterona kokenut mitenkään siten miellyttäväksi, koski minuun miten sattui ja vaati alastomuutta. Meillä on Suomessa lakikin sukupuolisiveettömyydestä. Ja minulle on lapsena, vanhempien pedofiliasta kerrottua, tehty selväksi, ettei pimppaan saa koskea, eikä sitä näytellä.

Mielestäni tämä naishieroja oli turhan siveetön, ei omannut edes mitenkään puhdasta ja asiallista katse alusta alkaen silmiini, vaan oli ennemminkin ruma katse. En usko, että sellainen naisellinen vanhempi nainen, jolla on asiallinen ja puhdas katse silmiin, levittelisi pakaroitani siten, että kaikki reiät näkyy, eikä vahingossakaan sormin hivelisi häpyhuuliani tai vetäisi pikkareita nilkkoihin. Kaikenlaista olen nähnyt! Tämä oli mielestäni sopimatonta.

Vierailija
25/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Minulla on ollut paha olo hieronnan jälkeen ja koin oikeasti tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Minulla on suomalaisena selkeä käsitys mielestäni siitä mikä on sopivaa ja mikä ei, kun ollaan erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä ja mielestäni tämä vanha naishieroja oli sopimaton. Ei minuun aiemmin olla koskettu noin intiimisti missää, esim. lääkärissä. 

Tällä naishierojalla käynti oli tosi erilaista vrt. mieshierojaan. Kontrassi oli melkoinen! Mieshieroja (vaikka miellytti omaa silmääni) oli hyvin asiallinen ja etäinen, kun taas vanha naishieroja, jota en heterona kokenut mitenkään siten miellyttäväksi, koski minuun miten sattui ja vaati alastomuutta. Meillä on Suomessa lakikin sukupuolisiveettömyydestä. Ja minulle on lapsena, vanhempien pedofiliasta kerrottua, tehty selväksi, ettei pimppaan saa koskea, eikä sitä näytellä.

Mielestäni tämä naishieroja oli turhan siveetön, ei omannut edes mitenkään puhdasta ja asiallista katse alusta alkaen silmiini, vaan oli ennemminkin ruma katse. En usko, että sellainen naisellinen vanhempi nainen, jolla on asiallinen ja puhdas katse silmiin, levittelisi pakaroitani siten, että kaikki reiät näkyy, eikä vahingossakaan sormin hivelisi häpyhuuliani tai vetäisi pikkareita nilkkoihin. Kaikenlaista olen nähnyt! Tämä oli mielestäni sopimatonta.

Jatkoa tähän: gynekologi käynnitkin oli tähän hieroja käyntiin nähden asiallisempia ja siveellisempiä, vaikka siellä ollaan toosa ihan revällään ja käydän instrumentein kiinni ja aina puhtaat kumihanskat kädessä, hierojallahan ei ollut puhtaita kumihanskoja kädessä ja jotain rasvaakin millä hieroi, ei sitä saa mennä intiimialueille, voi tulla jotain tulehduksia, enkä minä ylipäätään halua sen naishierojan kaltaisen ihmisen pöpöjä hänen käsistään intiimialueilleni!!! Se ei ole terveellistä. Ja lisäksi minulla varmasti on suomalaisena naisena oikeus päättää kehostani, että kenen annan nähdä ja koske pilluuni tai pyllyyni!!!!!!!

Vierailija
26/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen, kaunis urheilullinen nainen, nuori kaunis hoikka urheilullinen nainen. -ap

Ja vielä kerran urheilullinen😂😂😂😂

Vierailija
27/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla jo

Jatkoa tähän: gynekologi käynnitkin oli tähän hieroja käyntiin nähden asiallisempia ja siveellisempiä, vaikka siellä ollaan toosa ihan revällään ja käydän instrumentein kiinni ja aina puhtaat kumihanskat kädessä, hierojallahan ei ollut puhtaita kumihanskoja kädessä ja jotain rasvaakin millä hieroi, ei sitä saa mennä intiimialueille, voi tulla jotain tulehduksia, enkä minä ylipäätään halua sen naishierojan kaltaisen ihmisen pöpöjä hänen käsistään intiimialueilleni!!! Se ei ole terveellistä. Ja lisäksi minulla varmasti on suomalaisena naisena oikeus päättää kehostani, että kenen annan nähdä ja koske pilluuni tai pyllyyni!!!!!!!

Vierailija
28/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla jo

Vierailija
29/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
30/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Jos ei toistu enää.

Vierailija
31/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen, kaunis urheilullinen nainen, nuori kaunis hoikka urheilullinen nainen. -ap

Mä oon puolestani keski-ikäinen kaljamahainen mies. Hassua, että meillä on samat nimikirjaimet. -AP

Vierailija
32/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hierojalla, kampaajalla, terveydenhuollossa ym. kävijät! Voit aina keskeyttää toiminnan sanomalla sen ääneen, että nyt ei tunnu hyvältä, tai jos sattuu. Kyllä ammattilainen sen ymmärtää. Itse nuorempana en uskaltanut sanoa. Pitää rohkaistua ja muistaa että sinä olet asiakas ja päätät miten ja milloin sua kosketaan.

Hammaslääkärissä verisiä pumpulituppoja mitä lie käytettyjä tamppooneja turpa täynnä suht vaikea kertoa syvimmistä tunteistaan. Oli aurinkolasit päässä,ettei tarvitse koko ajan silmät kiinni olla sen kohti tulevan valon vuoksi...Heitin lasit lattialle,niin tuli vähän paussia väliin...

Vierailija
33/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: ap on kaunis, nuori ja urheilullinen. Hieroja taas ruma ja vanha, jolla katsekin on ruma. Ja näyttää lepsolta.

Vierailija
34/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Jos ei toistu enää.

Anteeksi. Luin näitä viestejä ja.. Oh well.. Here we go again... Jos en vain avaa tätä ketjua enää. Kiitos. Näkemiin.

Vierailija
35/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko varma ettei häppärikosketus ollut naishierojen kieli? Uiih...

Vierailija
36/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko varma ettei häppärikosketus ollut naishierojen kieli? Uiih...

Tää ois ollu ihanaa. -AP (ei se ensimmäinen, vaan se jälkimmäinen kaljamahainen mies).

Vierailija
37/37 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon tartte nykyään käydä seksinovellit-sivustolla, kun täällä on härskimpiä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän