Onko normaalia käyttäytymistä hierojalta?
Kävin vanhan naishierojan luona, joka käski minut alussa riisua niin, että jää vain pikkuhousut jalkaan. Olen nuori nainen ja aiemmin olen käynyt vain mieshierojalla, joka kielsi alussa riisua kokonaan, vaan sanoi, että pitkät kalsarit voi jättää jalkaan, samoin rintsikat ja ne vain avataan selästä, kun selkää aletaan hieroa ja mieshieroja piti koko aika pyyhettä vartaloni päällä ja siirteli sitä aina sen mukaan, kun hierottava kohde vaihtui. Lisäksi mieshierojan luona sai riisua ja pukea omassa rauhassa verhon takana, vaikkei joutunutkaan riisumaan liki alasti, eli todella hienotunteista oli mieshierojan luona, mikä kiva, mutta tämän naishierojan luona ei ollut erikseen tilaa, jossa riisua ja pukea, vaan kaiken joutuin tekemään siinä hänen edessään pienessä huoneessa. Tämä vähän nolotti.
Tämä vanha naishieroja sääret ja reidet hierottuaan kysyi saako pakarat hieroa. Sanoin, että saa. Sitten vanha nainen veti päältäni alushousut alas ja alkoi hieroa pakaroita niin, että venytteli niitä erilleen, niin, että minun peräaukko sekä emätin näkyi!!!! Tämä ahdisti ja kummastutti minua kovasti ja koin tarpeelliseksi koko ajan myös jännittää pakaroita yhteen, koska en halunnut olla niin hävytön, että intiimi alueilleni saa noin vain nähdä ja pelkäsin, että jos olen täysin rento, niin tämä akka kuvittelee saavansa tehdä sinne intiimialueilleni jotain lisää. Tämä vanha ämmä myös hiveli (vahingossa?) häpyhuuliani sormillaan, kun hieroi reisiäni, minulla oli silloin pikkuhousut jalassa. Tämäkin hämmensi, että miten huolimaton hieroja oli, etenkin aikaisempaan mieshierojaan nähden, joka ei vahingossakaan koskenut intiimialueitani, oli todella rajatietoinen koko ajan ja kykeni hieromaan reiteni ja pakarani niin, että minulla oli vaatteet päällä, pakaroita hierottaessa taisi olla pyyhekin pitkien kalsareiden päällä, eikä häpyhuulten korkeudelle tultu sormin missään vaiheessa.
Minulle tämä naishierojalla käynti oli hyvin hämmentävää, en sen vuoksi voinut rentoutua täysin hieronnassa, mitä taas olisin halunnut kokea. Minulle jäi hierojalla käynnistä seksuaalisesti hyväksikäytetty olo. Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen ja minusta tuo oli vanhalta, vähän lesboakin ulkonäöllisesti muistuttavalta jo aikansa nähneeltä muijalta hävytöntä käytöstä, ehkä hänellä oli kenties jonkun oman seksuaalisen väkivalta trauman vuoksi käsitys, että kauniiseen urheilulliseen naiseen saa koskea noin? Tai sitten kateutta nuorta kaunista hoikkaa urheilullista naista kohtaan?
Mitä olette mieltä tästä, oliko naishierojalta normaalia käytöstä tällainen, että intiimialueilleni mentiin näin, vaikken sitä todellakaan pyytänyt? Minusta hierojalta hävytöntä käytöstä ja vielä siihen nähden, että hierojaksi voi kouluttautua oikeastaan kuka vain, kun on niin paljon näitä maksullisia hieroja koulutuksia, joihin pääsee jokainen joka vain kykenee maksamaan. Gynekologit yms. erikseen, heille voi turvallisin mielin mennä näyttelemään itseään, mutta en mielelläni hierojan kaltaiselle ihmiselle!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en usko.
Siis tasan tarkkaan pitää paikkaansa, ja oli minullekin hyvin erikoinen kokemus, siksi siitä koen tarvetta kyselläkin näin internetitse, kun asia todella jäi vaivaamaan.
Tuo pakaroiden levittely ei ole normaalia, mutta muuten voi mennä ihan sen piikkiin ettei naishierojat koe tarvetta olla niin hienovaraisia naisasiakkaiden kanssa kuin mieshierojat. Trollille kyllä haiskahtaa.
Siltä varalta, että onkin todellinen tapaus (vaikka itsekin trollia epäilen), sanon että ei ole normaalia käytöstä, mutta voi toki olla tälle hierojalle normaalia eikä mitenkään seksuaalista. Kuka tietää missä ja miten on kouluttautunut ja onko vain ronskimpaa sorttia, ettei niin piittaa.
Olen käynyt useilla eri hierojilla, niin mies- kuin naispuolisillakin, ja hierontakouluissa ym asiakkaana, jossa joka kerta on ollut eri hieroja. Ikinä ei ole kukaan kosketellut asiattomasti ja ellei ole ollut jalkojen hieronnasta kyse, on ollut vaikka farkutkin jalassa normaalisti. Se, riisutaanko liivit kokonaan vai ei, on riippunut ihan hierojasta, itse olen useimmin riisunut ne niin on mukavampi olla. Toisin päin kääntyessä on saanut pyyhkeen suojaksi.
Itse olen huomannut sen, että useammin se on mieshieroja, joka ei ymmärrä kääntyä tai antaa tilaa, vaan pyytää riisuuntumaan/pukeutumaan siinä edessään, naiset päinvastoin ovat käyneet toisaalla tai valmistelleet hienotunteisesti pyyhkeitä tai vastaavaa sillä välin, kun asiakas on valmiina. Kuulostaa siltä, että mieshieroja, jonka mainitset, on ollut näissä asioissa erityisen tarkka ja hyvä niin.
Muistakaa hierojalla, kampaajalla, terveydenhuollossa ym. kävijät! Voit aina keskeyttää toiminnan sanomalla sen ääneen, että nyt ei tunnu hyvältä, tai jos sattuu. Kyllä ammattilainen sen ymmärtää. Itse nuorempana en uskaltanut sanoa. Pitää rohkaistua ja muistaa että sinä olet asiakas ja päätät miten ja milloin sua kosketaan.
Ei tuo kyllä kuulosta uskottavalta. Yleensähän noissa skenaarioissa se hieronta päättyy kiihkeään voihkintaan ja laukeamiseen lopputekstien aikana.
Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen, kaunis urheilullinen nainen, nuori kaunis hoikka urheilullinen nainen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori, itsestäni hyvää huolta pitävä urheilullinen nainen, kaunis urheilullinen nainen, nuori kaunis hoikka urheilullinen nainen. -ap
No onko sitten joku ihme että kaikki haluavat hiplata?
Provoa pukkaa linjoille kesäpäivinäkin.
Jos ei sormi lipsahtanut välillä sisälle, niin tuskin vakavaa.
Kaikkea sitä ihminen keksiikin
Kamalinta seksuaalisen hyväksikäytön kokemisessa, kuten ylipäätään minkä tahansa väkivallan kokemisessa on se, että kun jälkeenpäin yrität saada apua kääntymällä toisten ihmisten puoleen, he eivät usko sinua.
Tuli mieleen että ajatella kuinka helppoa olisi syyttää hierojaa seksuaalisesta ahdistelusta jos haluaisi, ja hieroja voisi tuskin puolustautua mitenkään koska ilmeisesti edes valvontakameroita ei saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sitten joku ihme että kaikki haluavat hiplata?
Jos ei itse ole hyvännäköinen, ei välttämättä osaa ymmärtää sitä mitä hyvännäköisen ihmisen elämä on, se on sitä, että kohtaat elämässä tilanteita, joissa sinun fyysistä koskemattomuuttasi ei kunnioiteta. Ja kaunis tai komea joutuu myös sietämään itseään rumempien ihmisten toljottelua, joka voi olla kiusallisen estotonta.
Rumat saa olla aika rauhassa, kulkea vaikka rannan halki alasti, kukaan ei tule koskemaan tai uteliaasti kyyläämään.
Eikö tullut edes peukutusta? Höh, olipas saamaton hieroja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että ajatella kuinka helppoa olisi syyttää hierojaa seksuaalisesta ahdistelusta jos haluaisi, ja hieroja voisi tuskin puolustautua mitenkään koska ilmeisesti edes valvontakameroita ei saisi olla.
Miksi epäilet, ettei hieroja voisi tehdä tuollaista? Ja, että ap vain keksi päästään tuollaista? Minkälaisessa maailmassa oikein elät? Sellaisessa, että hierojat ovat uhreja ja asiakkaat ilkeitä valehtelijoita?
Joko olet trolli tai täysin kokematon hierojien suhteen.
Mieshierojan on pakko olla tarkka naisasiakasta kohtaan.
Riippuu myös, miten isosta tilasta hierojalla on käytössään. Osalla hierojista on pieni koppi ja jossa ei ihan hirveästi käännytä hienotunteisesti ympäri, osalla taas vastaanottohuoneet ja muut kopperot touhuta sen aikaa niissää kun asiakas vähentää vaatteitaan.
Otan aina rintsikat pois hieronnassa, Ihan sama onko mies tai nainen, koska jos niitä kesken hieronnan räpelletään irti on niiden takaisin saaminen päälle oma hommansa myöskin. Jos ei hieroja ole rintoja nähnyt, niin sitten on aika nähdä.
Se, että hieroja voi vahingossa koskettaa intiimejä alueita on aina vahinko. Älä kuvittele itsestäsi enempää. Voit keskittyä hieronnassa pohtimaan häpyhuuliasi tai tekeekö hieroja muuten hyvää työtä.
Ymmärrätkö, että tämmöiset tarinat eivät ole normaalia käytöstä SINULTA.
Huhuh mikä tarina... pitäsköhän ruveta hierojaksi?
Sori, mutta en usko.