Äiti alkoi itkeä kun selvisi että muutan kotoa, miten lohdutan :(
Lähden opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Eilen illalla saunassa äiti puhkesi itkuun ja on ollut siitä saakka allapäin. Muuttoon on vielä pari viikkoa, miten piristäisin äitiä? Olen 17-vuotias.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvi sitä piristää nyt, tuot pyykit välillä kotiin pesuun niin se piristää. :)
Mut ihan tosi, äitisi pitäs kannustaa eikä surkutella.
ninjustiinsa!
Vierailija kirjoitti:
Se itki ilosta.
En usko. Et ehkä ole itse äiti?
Vierailija kirjoitti:
Minua on piristänyt, kun olen saanut olla mukana muutossa ja tekemässä hankintoja yhdessä teinin kanssa.
Nimenomaan, kun on vain se lampunlaittaja ja putkimies ym, mitänytsattuu eteen;-)
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tullut mieleenkään, että äitini olisi itkenyt, kun lähdin pois. Se oli vain luonnollista ja sillä sipuli. Ei siitä edes puhuttu. Lähdin vain.
Joillekin se voi olla iso shokki, vaikkei päällepäin näytä miltään. Aika näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Sun äitisi välittää susta. Itse kiersin mieheltä toiselle jo 16v että saisin jossain asua. Kotiin ei saanut mennä.
Hän on varmaan tytär, mutta onko eri asia, jos olisi poika?
Onhan noita parkuvia naisia nähty mm. koulun pihalla lapsen ensimmäisenä koulupäivänä. Säälittää katsella moista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita parkuvia naisia nähty mm. koulun pihalla lapsen ensimmäisenä koulupäivänä. Säälittää katsella moista.
...?
Voi kai se ottaa tunteisiin, kun oma lapsi on yhtäkkiä niin iso. Äippäsi saa lopultakin omaa aikaa. Vieläkö itkeskelee?
Vierailija kirjoitti:
Voi kai se ottaa tunteisiin, kun oma lapsi on yhtäkkiä niin iso. Äippäsi saa lopultakin omaa aikaa. Vieläkö itkeskelee?
soitapa hänelle tämä, mitä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö itkeskelee?
Jotaki muuta tilalle, mut pyydä lähtiessä taksiraha käteisenä, et pääset kotiin milloin haluat!
tuonkin voi soittaa hänelle:-)