Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset häät ovat parhaat häät...

Vierailija
15.04.2013 |

Tällä palstalla on paljon ruodittu häitä ja mikä niissä on hyvää ja mikä huonoa... Kerroppa nyt itse, millaiset olisivat häät, joissa itse viihtyisit VIERAANA. Mitä ruokaa, mitä ohjelmaa, miten ollaan, miltä näytetään... mitä vain mieleen tulee! En siis kysy millaiset häät olet itse pitänyt, vaan mitä itse häiltä odotat/ toivot.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja lämmin tunnelma. Paljon hyvää ruokaa ja juomaa. Rakastunut hääpari.

Vierailija
2/15 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja kiireetön tunnelma, ei minuuttiaikataulua. Ei leikkejä tai muita loppuunkulutettuja ohjelmanumeroita, joku lauluesitys tai tietokilpailu tms (ei osallistumispakkoa!) on ok. Riittävästi hyvää ruokaa ja juomaa. Hyvää musiikkia, sellaisilla volyymeilla että kuulee mitä keskustelukumppani sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista täällä kannata kysyä. Perus av-läskikasan mielestä kaikkien muiden häät ovat ihan perseestä paitsi hänen omansa. Siksi häiden haukkumisketjut ovat monta sivua pitkiä ja kehumisketjut parin viestin mittaisia.

Vierailija
4/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihtyisin häissä, joissa on ohjelmaa sopivasti, hyvää musiikkia ja hyvää ruokaa ja juomaa. Olen ollut muutamissa häissä, joissa ohjelmaa ei ole juuri ollut, on vain ollut "luppoaikaa" koko päivä ja ilta. Ohjelma kasaa ihmisiä yhteen ja on viihdyttävää. Hyvä musiikki, ei dj:tä ja levymusiikkia.

Vierailija
5/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät on semmoiset, joissa on hyvää seuraa :) Silloin ei ole väliä, onko ohjelmaa vai ei. Just olin sellaisissa häissä, joissa oli aivan minimaalisesti ohjelmaa, ainoastaan puheet ja yksi esitys. Illalla sitten oli bändi. Oli aivan superkivaa, koska oli kiva nähdä vanhoja kavereita.

Mä en vastusta hääleikkejäkään, ne on ihan ok, jos niitä on vähän. Esim. yksi leikki piristää! Musiikkiesitykset on mahtavia, jos lähipiirissä on musisoijia.

Ruoka ja juoma on tärkeitä, niihin kannattaa satsata. Erityisruokavalioiden huomioiminen takaa kaikkien vieraiden viihtymisen!

Vierailija
6/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on hyvä seura ja kiireettömyys. Ei keskusteluja katkaisevia ohjelmanumeroita. Bändi (jos sellainen pitää olla) soittamaan jonnekin syrjempään, että pöydissä voi jatkaa seurustelua ilman, että tärykalvot puhkeavat.

Ruoka saisi tietenkin olla mahdollisimman hyvää :) Itse en yleensä välitä perinteisitä lämpimistä pitovalvelumössöistä (paahtopaisti, nahistuneet perunat, kasvisgratiini jne.), mutta kylmät alkupalat ovat yleensä hyviä (graavikalat, salaatit jne.). Kermakakku on niin nähty, joten ilahdun aina jos jälkiruoaksi on jotain muuta. Edes juustokakkua. Alkoholipuolella riittää onnittelukuohari, pari lasia viiniä ruoan kanssa, avec ja ehkä pullo tai kaksi olutta.

Vierailija
7/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento tunnelma, ruoka monipuolinen ja sellainen buffet niin saa itse aina valita mitä ottaa. Leiikit ja ohjelma on ihan kivoja, kunhan ei ala huokumaan sellaista pakko ja väen väkisin tehdyltä. Ja ei mitään minuutti aikatauluja,

Ja se jo, että häät ovat morsiusparin näköisiä on iso juttu,

Vierailija
8/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seura on hyvää ja oma asenne on kunnossa, paljon on jo voitettu. Oln huomannut, että mitä paremmin tunnen hääparin, sitä paremmin viihdyn. Muuten voi olla vähän sellainen "mitä minä täällä teen"-olo. 

Vierailija
9/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaissa häissä hääparin kaverit ei ryhdy omistamaan häitä eli neuvomaan sukulaisille, mitä nämä saavat tehdä tai koska heidän odotetaan poistuvan, jotta varsinainen juhla voi alkaa. Parhaissa häissä myös isoäidille on ihan suotavaa olla paikalla, kummitkin on kutsuttu ja hääparin suvut saavat tutustua toisiinsa. Pahimpia häitä ovat kaveribileet, joissa kaikki tuntee kaikki, mutta ihan sama, mitä juhlitaan.

Vierailija
10/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento meininki, ei leikkejä ja pitkiä puheita. Hyvä ruoka, ei mitään karjalanpaisteja. Alkoholitarjoilu. Bändi, ei humppaorkesteri. Hääväki koostuu kavereista ja läheisistä sukulaisista, ei tuntemattomia pikkuserkun serkkuja. Ei lapsia.

Vierailija
11/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häät teekkarisitsien tyyliin, eli kaikilla kavereilla juomalaulukirjat mukana ja paljon laulamista, rento meininki. Puheet olivat vähintäänkin vapaa- ja vajaamielisiä. :D Ei ollut mitään perinteitä kunnioitettu eli ei morsiammenryöstöä, tuolileikkejä, kirkkohäitä tai hääpukuja. Ruokailun jälkeen oli bändi ja tanssimista, bändin jälkeen siirryttiin jatkoille, jossa oli dj ja bailaamista, sauna, palju ja rupattelua aamuun asti. Puolen yön jälkeen oli lisää ruokaa tarjolla. Aamulla oli "sillis" eli krapula-aamun brunssi eli mentiin porukalla ravintolaan, jossa on brunssi. Sitä ei enää itse jaksettu järjestää tai maksaa.

Sukulaisille pidettiin erilliset juhlat eli mentiin porukalla ravintolaan. Molemmilla meillä oli tosi vähän sukulaisia enää elossa ja nekin elossa olevat olivat todella vanhoja. Sen sijaan meillä on hirveä määrä opiskeluaikaisia kavereita ja muita ystäviä, siksi päätettiin että ei oteta sukulaisia "hääjuhlaan" hidastamaan menoa. Itse avioituminen oli aikaisemmin sinä päivänä suoritettu maistraatissa.

Vielä vuosien jälkeen kaverit ovat kiittäneet, että oli parhaat juhlat missä he ovat olleet ja omastakin mielestä omat hääni olivat juuri minun näköiseni ja ne parhaat missä olen ollut. :D

Vierailija
12/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 11:sta! Hyvää ruokaa, hyvää alkoholia (ei halvinta alkon viiniä), bändi jolta irtoaa nuorekkaampikin musiikki. Ei mikään päiväkotimeininki, jossa sali täynnä kirkuvia lapsia. Sori... Pääasia kuitenkin, että tunnelma on iloinen ja rento.

Aiheen sivusta: Mulla olisi itselle toiveena isot häät, joissa olisi mukana sukulaisia ja etenkin ystäviä, mutta kun en ole tekemisissä kuin lähisuvun kanssa, joten tuntuisi ahdistavalta kutsua kaikki pikkuserkkujen serkutkin. Mies taas haluaa perinteiset sukujuhlat, joissa nämä kauimmaistakin kauimmaiset sukulaiset mukana ja joissa tanssitaan hääVALSSI (ja varmaan löytyy humppaorkesterikin. Argh!) Ollaan 25-vuotiaita eli HALOO?! :D

Vierailija
13/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät on omat häät. :-)

Vierailija
14/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät on kun ei oo häitä oleenkaan.

Vierailija
15/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät on kun ei oo häitä oleenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi