Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille palstailkeiljöille?

Vierailija
15.04.2013 |

Miksi olette omassa elämässänne niin onnettomia, että saatte mielihyvää toisten haukkumisesta ja ainaisesta "vikojen" esiin kaivamisesta? Sama koskee  teitä, jotka jatkuvasti leuhkitte jollakin. Aidosti onnellisen ihmisen, jolla itsetunto ja -luottamus kunnossa, ei tarvitse moista harrastaa. Elämä on lyhyt. Etkö mieluummin haluaisi ihminen, joka tuottaa ympärilleen hyvää mieltä. Tuskin kukaan vanhana katuu, ettei ole tarpeeksi tuottanut elämänsä aikana eripuraa. 

Voitasko me aikuiset ihmiset olla avarakatseisia ja ystävällisiä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Jotkut viestit vaan kutsuvat vastaamaan typerällä tavalla. Esim. jos viesti on tyyliin " Näin lihanvan perheen uimahallissa, eikö niitä hävetä", ei siihen tee yhtään mieli vastata fiksusti. Järkevintä tietysti olisi jättää kokonaan noin selvästi provosoivat viestit vastaamatta.

Tämä palsta on tällainen roskasanko. Sitten asialliset keskustelut käydään ihan muilla foorumeilla.

Vierailija
2/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Jotkut viestit vaan kutsuvat vastaamaan typerällä tavalla. Esim. jos viesti on tyyliin " Näin lihanvan perheen uimahallissa, eikö niitä hävetä", ei siihen tee yhtään mieli vastata fiksusti. Järkevintä tietysti olisi jättää kokonaan noin selvästi provosoivat viestit vastaamatta.

Tämä palsta on tällainen roskasanko. Sitten asialliset keskustelut käydään ihan muilla foorumeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastailen asiallisiin aloituksiin asiallisesti, typeriin aloituksiin niiden ansaitsemalla tavalla. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten onnellinen olen omassa elämässäni.

Vierailija
4/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska maa minkäs teet?

Vierailija
5/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:38"]

Minä vastailen asiallisiin aloituksiin asiallisesti, typeriin aloituksiin niiden ansaitsemalla tavalla. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten onnellinen olen omassa elämässäni.

[/quote]

joo ei minustakaan tarvitse hyväksyä typeriä ja hyökkääviä aloituksia, sehän on heikomman puolustamista kun vastustaa päällekäyjää, tuskin kukaan käy kohteliaan ja asiallisen kimppuun ja jos käy on puolustus tarpeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme