Dolph 62, kihlasi 24v nuorikkonsa
https://www.is.fi/viihde/art-2000006557046.html
Kihlasi siis lapsenlapsen ikäisen tytön. Hulluksi menee maailma!
Kommentit (33)
Dolphin ÄO om vaatimattomat 160. Siitä vaan tavoittelemaan alfuutta itse kukin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten saaminen on miehelle paras syy olla rikas ja kuuluisa.
Vaikkei hän edes olisi noin kuuluisa ja rikas, mutta olisi henkisesti sama mies, niin olisi hänellä silti liuta puolta nuorempia tarjokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa artikkelin terassikuvassa
-Ei minkäänlaista kaljuuntumista, kun nykymaailmassa jo moni 20-30v alkaa kaljuuntumaan
-Todella hyvässä kunnossa pidetty v-mallinen kroppa
-Ei kaksoisleukaa koska matala rasvaprosentti, vaan selkeät kasvonpiirteet
-Vaikuttaa huomattavan pitkältä, ainakin 190-195cmEn tunne kyseistä näyttelijää muuten kuin että tiedän että oli nuorempana jossain tunnetussa elokuvassa. Paremmassa kunnossa on tällä hetkellä kuin useimmat nelikymppiset.
Ja toisissa ketjuissa jossa mies kysyy "haittaako naisia kaljuuntumiseni" kaikki naiset vastaavat "ei todellakaan haittaa!"
Harrastat ilmeisesti valikoivaa lukemista. Minua haittaisi miehen kaljuuntuminen. En myöskään koe esimerkiksi hintelää miestä haluttavaksi.
Mä taas pidän hintelistä, mutten kaljuuntuvista miehistä, ja voisin myöntää sen missä tahansa ketjussa. Jokaiselle on ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ei minkäänlaista kaljuuntumista, kun nykymaailmassa jo moni 20-30v alkaa kaljuuntumaan
-Vaikuttaa huomattavan pitkältä, ainakin 190-195cmEn tunne kyseistä näyttelijää muuten kuin että tiedän että oli nuorempana jossain tunnetussa elokuvassa. Paremmassa kunnossa on tällä hetkellä kuin useimmat nelikymppiset.
Ja toisissa ketjuissa jossa mies kysyy "haittaako naisia kaljuuntumiseni" kaikki naiset vastaavat "ei todellakaan haittaa!"
Harrastat ilmeisesti valikoivaa lukemista. Minua haittaisi miehen kaljuuntuminen. En myöskään koe esimerkiksi hintelää miestä haluttavaksi.
Mä taas pidän hintelistä, mutten kaljuuntuvista miehistä, ja voisin myöntää sen missä tahansa ketjussa. Jokaiselle on ottajansa.
Minulle puolestaan pituus ei ole ratkaiseva asia, jos puhutaan kuitenkin normaalipituisesta. Minua viehättävät enemmän 170 kuin 190 senttiset miehet. Mutta pitää olla hartioita ja mieluummin tanakka kuin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten saaminen on miehelle paras syy olla rikas ja kuuluisa.
Vaikkei hän edes olisi noin kuuluisa ja rikas, mutta olisi henkisesti sama mies, niin olisi hänellä silti liuta puolta nuorempia tarjokkaita.
Niin ja unohtui tämä naisten häpäisyklassikko, eli oikeat miehet eivät mitään nuoruutta arvosta... todisteena siitä heidän itsensä ympärillä pyörivät kaljamahaiset vormulavanit. Juuri ne oikeat tosimiehet.
Delphiini on vain tuollainen säälittävä kakara, joka ullinoi vauvapalstalla.
Nuoria naisia kiinnostaa vanhoissa miehissä julkisuus tai raha. Tai sitten taustalla on joku isäkompleksi ja oikea osoite olisi terapia. Nyt täällä kulahtaneet kaljuuntuvat hopeaketut kuvittelevat, että kaikki 24-vuotiaat kuolaavat heidän ryppyisen takapuolensa perään. Eivät kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle puolestaan pituus ei ole ratkaiseva asia, jos puhutaan kuitenkin normaalipituisesta. Minua viehättävät enemmän 170 kuin 190 senttiset miehet. Mutta pitää olla hartioita ja mieluummin tanakka kuin hoikka.
Ei mullekaan. Mieluummin tosiaan 170 kuin 190, mulle ennemmin hoikka kuin tanakka.
Katsotaan oletko sinäkään lainkaan olemassa palstakeijojen mielestä. :D
Säälittäviä nuo teidän epätoivoiset länkytykset. Teidän alhainen sielunmaisema kyllä tunnetaan historiankirjoista, ja vaikka ei varmaan saisi, niin itse ainakin nauran sille.
Kun oli aivan pakko päästä tänne taivastelemaan asiaa ja linkittämään juttu, niin koetas perustella ihan avoimesti ja rehellisesti mikä siinä sinua niin mättää?
Oletko itse ikäisesi näköinen ryppykasa, joka ei saa 20 vuotta vanhempaa naapurin vaaria tai mummoa edes vilkaisemaan tahollesi muuta kuin voitko-tehdä-lumityöt-tyyppinä?
Makaatko sohvalla ison vatsasi kanssa ja haaveilet nuoremmasta, mutta tiedät ettet jaksaisi pysyä perässä?
Kerro kaikki ja perustele. Pelkästään se, että joku saattaisi olla isoisän ikäinen kihlatulleen on niin valmiiksi pureskeltua että keksi ihan oikeasti uutta jännää jo.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli aivan pakko päästä tänne taivastelemaan asiaa ja linkittämään juttu, niin koetas perustella ihan avoimesti ja rehellisesti mikä siinä sinua niin mättää?
Oletko itse ikäisesi näköinen ryppykasa, joka ei saa 20 vuotta vanhempaa naapurin vaaria tai mummoa edes vilkaisemaan tahollesi muuta kuin voitko-tehdä-lumityöt-tyyppinä?
Makaatko sohvalla ison vatsasi kanssa ja haaveilet nuoremmasta, mutta tiedät ettet jaksaisi pysyä perässä?
Kerro kaikki ja perustele. Pelkästään se, että joku saattaisi olla isoisän ikäinen kihlatulleen on niin valmiiksi pureskeltua että keksi ihan oikeasti uutta jännää jo.
Sinusta olisi ihan normaalia, että tyttäresi/poikasi toisi näytille uuden kumppanin joka on sinun vanhempiesi ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta olisi ihan normaalia, että tyttäresi/poikasi toisi näytille uuden kumppanin joka on sinun vanhempiesi ikäinen?
Tietenkin. Onhan hän itsekin himoinnut läpi elämän kypsempiä alfauroja.
Vielä nuoremman näköinen noissa Instagram-kuvissa. Pitääköhän nuoret naiset nuorekkaampana?