Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnyinkö teinille turhaan, olinko veemäinen?

Vierailija
30.06.2020 |

Vai ymmärtääkö joku teistä palstalaisista minua ja sitä että miksi ärsyynnyin teinille?

Eilen lähdin mummolaan yökylään nuoremman lapsen kanssa ja siivosin pikaisesti asuntoa että olisi suht siedettävän näköistä kun palaamme, en mitään kunnon siivousta tehnyt kuitenkaan.
Palattuamme kotiin tänään illalla, teini (16 v) lojuu vieläkin koneellaan keittiössä, ja keittiön pöydällä oli
tiskejä ja tyhjiä maitopurkkeja.

Minua ärsytti se että ei saanut roskikseen asti laitettua maitopurkkeja. Joskus koulutehtäviä tehdessään saattaa lounaan jälkeen jättää likaisen astiansa pöydälle
En tykkää siittä että tulen kotiin, on kämppä epäsiisti.
Tästä tuli kinaa, teinin mielestä ärsyynnyin turhasta ja tämä on minun ongelmani että minua ärsyttää, ei hänen.
Parin tunnin jälkeen hän siisti keittiön kyllä sen vähän mitä siivottavaa enää oli jäljellä, en jaksanut sotkuista keittiötä kun täytyi päästä kuopuksen kanssa iltapalalle joten olin kerennyt siivota teinin jäljet. Itselläni stressasi myös se että oli kiire iltapalle ja iltapuuhiin ja nukkumaan, itsellä aikainen herätys huomen aamulla töihin.
Joten olin ehkä pikkumainen..
Meillä on pieni keittiö ja pöydällä olinainakon kolme tyhjää maitopurkkia ja niitä
astioita, ei juurikaan vapaata laskutilaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme