Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni rakastui toiseen naiseen ja

Vierailija
15.04.2013 |

oli silmittömän rakastunut. Kaikki entinen sai jäädä ja minä yksin lastemme (nuorin oli vasta alle vuoden ikäinen) kanssa kun rakkaus tämän yli 10 vuotta minua nuoremman tytön kanssa leimahti ja kukoisti. Eroa tehdessämme miehelle selvisi että nainen jonka piti olla tarjoilija reissuhommissa toisella paikkakunnalla työskentelikin prostituoituna. Rakkaus loppui siihen. Ajatuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko takaisin?

Vierailija
2/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä vain ottanut takaisin? Ethän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut takaisin. Mies jäi lopunperin yksin, tytöllä oli muitakin maksumiehiä "varalla" ja mies oli hänelle vain yksi sugar daddy muiden joukossa. Samalla miehellä meni välit vanhempiinsa jotka asettuivat minun puolelleni ja hoitavat valtavan paljon lapsiani. AP

Vierailija
4/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä halusin keskustella tuosta että oliko kyseessä oikea rakkaus. Minun mielestäni oikea rakkaus kestäisi sen, toisen menneisyyden. Ihminenhän voi lopettaa itsensä myymisen, ei siinä mitään. Mutta mies ei sitä kestänyt. AP

Vierailija
5/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, varsinainen järjen riemuvoitto miehesi. Ei ollut mikään oikea rakkaus, pelkkä ihastuminen ja vanhuudenpelkoelämänmuutos. Oikea rakkaus olisi taatusti kestänyt heitukan menneisyyden. Miehesi on luuseri.

Vierailija
6/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, varsinainen järjen riemuvoitto miehesi. Ei ollut mikään oikea rakkaus, pelkkä ihastuminen ja vanhuudenpelkoelämänmuutos. Oikea rakkaus olisi taatusti kestänyt heitukan menneisyyden. Miehesi on luuseri.

Vierailija
7/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 17:42"]

[/quote]

Ei ketään saa haukkua noin rumasti. Ei ap:n mies ole luuseri. Jokainen meistä tekee välillä elämässä tyhmästi.

T: 11cm mies

Vierailija
8/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se rakkauskaan aina riitä, jos on tiukka moraali.. mitä en usko, kun pettämäänkin kykeni.

Ihastustahan tuo on ollut, sitä alku huumaa. Nolo jätkä.

Vierailija
9/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla varsinainen löytö, kun huorakin on parempi!

Vierailija
10/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh. Mahtaa eksääsi nyt vituttaa. Ihan oikein sille.

Vierailija
11/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:42"]

Eihän se rakkauskaan aina riitä, jos on tiukka moraali.. mitä en usko, kun pettämäänkin kykeni.

Ihastustahan tuo on ollut, sitä alku huumaa. Nolo jätkä.

[/quote]

Ei saa haukkua ketään noloksi jätkäksi! Pyydä heti anteeksi!

Vierailija
12/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... lulen, että olet itse se maksullinen.

Vierailija
13/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:44"]

Mahdat olla varsinainen löytö, kun huorakin on parempi!

[/quote]

Niin. Ajattele että huora meni myös lasteni ohi isän prioriteettilistalla, nekään ei siis varmaankaan ole mitään kruununjalokiviä.

Mies on ollut kovasti nöyrää poikaa tuon episodin jälkeen eikä juuri ole puhunut tosirakkaudesta mitään. Kun episodi alunperin selvisi minulle, sain kyllä kuulla miten heidän rakkautensa on jotain todellista ja ylimaallista. AP

Vierailija
14/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on eri asia kuin rakastaminen. Minun ex-mieheni kykenee ainoastaan ensimmäiseen. Eli rakastuu aina muutaman välein uuteen ja kuvittelee, että se on suurinta

ja upeaa. Säälittävää, mutta monen kohdalla on näin. Tavallaan jäävät kiinni rakastumisen tunteeseen. Hän on myös peliriippuvainen eli kai tätä ilmenee erityisesti näillä tyypeillä, joilla on muitakin riippuvuuksia.

Harmi sinällään, että näin kävi, mutta ole iloinen siitä, että tämäkin asia selvisi nyt, eikä sitten kun olette 60. Ehdit vielä löytää oikean rakkauden (ja voit hehkuttaa sitä sitten muillekin;-)

Vierailija
15/16 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:30"]

[/quote]

Ei ketään saa haukkua noin rumasti. Ei ap:n mies ole luuseri. Jokainen meistä tekee välillä elämässä tyhmästi.

Tyhmää on ajaa ylinopeutta tai lintsata töistä yhden päivän. Peheensä hylkääminen jonkun pimatsun takia on osoitus luuseriudesta, sori vaan... 

[/quote]

Vierailija
16/16 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:30"]

[/quote]

Tyhmää on ajaa ylinopeutta tai lintsata töistä yhden päivän. Peheensä hylkääminen jonkun pimatsun takia on osoitus luuseriudesta, sori vaan... 

[/quote]

[/quote]

Hähää. Et osanut lainata tekstiä tai kirjoitit viestisi liian intokiihkona :) 

Taisit suuttua minulle, kun osaan ymmärtää tarinan miestä?