mitkä yritykset ovat huijareita tai niillä on muuten vain paska palvelu?
Kommentit (35)
Ei ne huijaa kai, mutta yhden firman toimipisteessa on psykopaatti esimies, 3 narsistia, heidän hoviväki ja 2 täysjärkistä. Voi kumpa asiakkaat tietäisivät. Ja toimipisteessä on noin 10-20 työntekijää.
Eipä tuu mieleen yhtään kattofirmaa jossa olisi hyvä tai edes jotenkin kelvollinen palvelu. Kokemusta on vähän useammasta kuin muutamasta. Aika harva myöskään saa kelvollista jälkeä aikaan.
Kaikki, mitkä näet kun astut Tallinnan laivasta ulos.
Jotex! Tilasin kahdet verhot, joista palautin kalliimmat, mutta sain halvempien verhojen hinnan takaisin. Valitin asiasta, mutten ikinä saanut rahoja takaisin. Kyse oli muutamasta eurosta, joten syystä tai toisesta annoin asian olla. Mutta en enää koskaan heiltä mitään tilaa.
LämpöYkkönen. Myyjä vakuutti kirkkain sillin, että vilppi sopii aiksisemmin asennetun sähkökattilan kanssa yhteen. Täyttä roskaa. Saa nähdä mihin tämäkin tappelu päätyy.
Maskusta olen itsekin saanut vittumaista palvelua ostoksilla, onneksi ei ole tarvinnut reklamoida tuotteista, olettaisin, etten silloinkaan saisi asiallista palvelua.
Elisa nyhtää kaiken rahan, minkä ihmisestä irti saa. Nettiliittymämme vaihtui Elisaan (emme saaneet itse päättää, vaan isännöitsijä valitsi palveluntarjoajan) ja aiemmin ilmaisesta netistä pitää nyt maksaa modeemin vuokraa. Muistisairaalla äidilläni on Elisan puhelinliittymä, vaikka hän ei osaa enää soittaa puhelimella eikä vastata siihen, mutta liittymästä ei pääse millään keinolla eroon, ei varmaan edes sitten kun äiti kuolee.
muinaismuija kirjoitti:
Mikä yritys?
Lämpöykkönen, asentajanporaa suoraan sähköjohtoon eikä firma osaa hommaa hoitaa tyhlillä. Viikonloppu kämppä pimeenä ja mitään pahoittelua tai korvauksia ei anneta.
No siis... kaikki tai lähes kaikki suurimmat perustuvat kaikenlaisiin huijauksiin, joista osa on raakoja ja suomalaisiin kohdistuvia.
Klarna, Ruotsin viranomaisen listaykkönen.
Innoair, paskan möi.
Superaver. Myi minulle lennon, jota ei ollut olemassakaan. Sieltä en saanut mitään vastausta/hyvitystä. Onneksi luottokorttifirma korvasi menetykseni.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti
Mä en tule enää ostamaan tekniikkaa Gigantista. Piti viedä läppäri sinne huoltoon kun meni rikki alle puoli vuotta ostamisesta (kuulemma ihan normaalia, että siinä 4-5kk kohdalla kosahtaa, ei muuten ole). Siinä meni kyllä sitten kaikki miten sattuu ja korjauksessakin vierähti kuukausia. Kaupan päälle kadottivat/ottivat itselleen mun läppärilaukun. Kuulemma olen vaan hukannut sen autooni. No, ei oo autoa, mutta ehkä se sitten vaan on tipahtanut matkan varrelle taskusta huomaamattani.
Antoivat jopa luvan, että saisin myöhemmin mennä uudelleen kyselemään jos ei löydy. No, ei ole löytynyt kun sinne se jäikin enkä mene anelemaan jaksaisiko kassan takana oleva elämäänsä kyllästynyt katsoa uudelleen. Rahani menevät nykyään ihan eri lafkoihin.
Finnlandia kalustemaailma
Masku
Toimittavat kuukausia myöhässä. V-ttumainen ei-voisi-vähempää-kiinnostaa käytös kun soittaa sinne valittamaan.
Veloittavat luottokorttia heti eikä toimituksen sovittuna päivämääränä jotta ei voisi valittaa pankkiin.