Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Suuttuisitko tästä tilanteesta?

Vierailija
10.07.2006 |

Ollaan lähdössä taxilla kotiin jyväskylän baarista, Big Brother Kathy tunkee kaverinsa kanssa samaan taxiin kun on menossa samaan paikkaan vaikka takapenkillä istuu jo 3, sit taxikuski sanoo ihan kohteliaasti että ei ota 4enempää kyytiin. Kathy rupee et " minä maksan sitten sakot jos tulee että lähetää nyt vaan" taxikuski ei suostu. Sit mun mies sanoo Katille et " tuu syliin vaan, kyllä tänne mahtuu" sit se tunkee siihe ja kuski sanoo että ei edellenkään ota enää kyytii ni sit mun mies ja sen kaveri että " no ei mekää sit tulla jos kati ei pääse kyytii" olipa mukava kuunnella :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä helvetissä suuttuisin! tosin kyse taisi ola vain siitä että miehesi haluaa päästä sanomaan kavereilleen että bb kati on istunut hänen sylissään. näin voisin äkkiseltää kuvitella mihen logiikan menevän.

Vierailija
2/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tilanne eteni? Jäittekö kaikki taksista pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti

Vierailija
4/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ku pojat ja kati oli noussu autosta ni huusin että " nyt vittu ala tulla autoon sieltä" tulihan se sit ja loppumatka n.20min puitiin sitä että taxi kuski ei ottanu isotissistä katia kyytiin, mä tein selväks että mä en maksa taxista senttiäkää koska se niitte sirkus oli tehny laskun jo 11e ja se oli 6,60 kun mä menin kyytiin. Ja eilen illalla just ennen nukkumaan menoo mies tulee ja yrittää lepytellä ettei vaa tarttis nukkua sohvalla..vitun dorkalla ei todellakaa oo asiaa sänkyyn muutamaan päivään. menis katin viereen saatana :(

Vierailija
5/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin munkin mielestä mulla on täysoikeus suuttua mutta mies ja kaverit sätti koko eilise päivän että " kyllä sääki suutut ihme asioista, ei se nyt nii vakavaa ollu, älä ota kaikkee nii tosissas"

Vierailija
6/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin munkin mielestä mulla on täysoikeus suuttua mutta mies ja kaverit sätti koko eilise päivän että " kyllä sääki suutut ihme asioista, ei se nyt nii vakavaa ollu, älä ota kaikkee nii tosissas" ni tuli vaa semmone olo et oisko sit vaa pitäny antaa olla, mut mä en ikinä sanois noin!

Vierailija
7/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kohtelee vaimoaan/avovaimoaan/tyttöystäväänsä/naisseuralaistaan kuin kukkaa kämmenellä, eikä siihen kuulu vieraiden naisten " liehittely"

Vierailija
8/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit et tosiaan taida välittää siitä ollenkaan jos se ei sua yhtään kirpase

Vierailija
9/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilla mieheni kanssa olisi samoja kasityksia parisuhteesta. Eli en kauaa katselisi, vaan mieluummin viihtyisin yksin, kuin sellaisen kanssa, joka sylittelee isotissisia naisia.

Vierailija
10/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tulee tollasia tilanteita ja mitä niistä. En mä ainakaan päivätolkulla jaksais asiaa märehtiä.