Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your room se vasta mahtava biisi onkin. Enjoy the silence ei ole koskaan kolahtanut, pikemminkin ärsyttää. Uutta levyä en ole kuullut.

Vierailija
2/12 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ok. Enemmän mä kuitenkin tykkään vanhasta tuotannosta, 80- ja 90-luvuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
4/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enjoy The Silenceä ei peittoa mikään.

Vierailija
5/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa lupaavasti mutta lässähtää täysin.

Vierailija
6/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 13:17"]

Enjoy The Silenceä ei peittoa mikään.

[/quote]

samaa mieltä, ei tää uusi auennu mulle ollenkaan

Vierailija
7/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi levy on vähän tylsä. Olen DM fani, mutta tää levy on pettymys.

Vierailija
8/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miksi niin monessa mainoksessa on tällä hetkellä käytetty Depeche Moden musiikkia, tavalla tai toisella. Ainakin kolme eri mainosta pyörii parhaillaan.

Onko ne mainokset samasta mainosfirmasta ja siellä on joku keski-ikäinen tallukka jäänyt kasarifiiliksiinsä ja siirtää teini-idoleitaan nyt kansanmieliin.. ;)

Vierailija
9/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 13:43"]

Tää uusi levy on vähän tylsä. Olen DM fani, mutta tää levy on pettymys.

[/quote]

Joo, samoin kuin se edellinenkin... mikä sen levyn nimi edes oli? Ei ne ukkelit vaan enää yllä samalle tasolle kuin 80- ja 90-luvuilla. Sääli.

Vierailija
10/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 13:46"]

Ihmettelen, että miksi niin monessa mainoksessa on tällä hetkellä käytetty Depeche Moden musiikkia, tavalla tai toisella. Ainakin kolme eri mainosta pyörii parhaillaan.

Onko ne mainokset samasta mainosfirmasta ja siellä on joku keski-ikäinen tallukka jäänyt kasarifiiliksiinsä ja siirtää teini-idoleitaan nyt kansanmieliin.. ;)

[/quote]

Aijaa? Mä oon bongannut vain jonkun automainoksen, jossa soi people are people, mutta jonkun toisen esittämänä versiona. Sitäkään en ole nähnyt pitkiin aikoihin. Vähän aikaa sitten bongasin ainakin kolme mainosta, joissa oli käytetty Queenin musiikkia. DM:a ei ole tullut enempää bongattua. Pitäisköhän alkaa katsella enemmän telkkaria? :D

Vierailija
11/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 13:46"]

[/quote]

Aijaa? Mä oon bongannut vain jonkun automainoksen, jossa soi people are people, mutta jonkun toisen esittämänä versiona. Sitäkään en ole nähnyt pitkiin aikoihin. Vähän aikaa sitten bongasin ainakin kolme mainosta, joissa oli käytetty Queenin musiikkia. DM:a ei ole tullut enempää bongattua. Pitäisköhän alkaa katsella enemmän telkkaria? :D

[/quote]

Mäkään en  ole huomannut kuin ton missä Dave oli. Vaikka mä itseni ikuiseksi faniksi laskenkin, niin eipä ole uusimpia levyjä tullut kuunneltua edes kertaalleen läpi, mutta vanhat uskoisin huomaavani vaikka unissani.

Vierailija
12/12 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vanha joka fanitti 1980- ja 1990-luvulla kovasti DM.ää. Mun suosikkeja biiseistä esim Black Celebration, Fly on the Windscreen, Everything Counts, Stripped, Policy of Truth, Clean... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi