Muita aseksuaaleja?
Luulen olevani aseksuaali, kun tutustuin sen määritelmään. Olen naimissa oleva perheenäiti, ja pystyn kyllä kiihottumaan ja "saamaan" mutta tavallaan mekaanisesti. Seksi on myös ihan mukavaa, mutta en sitä halua siinä mielessä että tekisin mitään sen eteen itse. Siis jos olisin yksinelävä, en harrastaisi seksiä, koskaan.
Aikaisemmin ajattelin aina, että minussa on jotain vikaa tai seksuaalisuuteni vain on vähäisempää jne, mutta nyt kun törmäsin tuohon termiin, niin kuulosti heti tutulta. En siis halua miestä itsensä takia, en ole koskaan halunnut ketään henkilöä, vaikka olen ollut rakastunut, kovastikin. Mieheenikin rakastuin seurustelun alkaessa. Voin siis kiihottua ja kokea mielihyvää aktista, mutta se ei henkilöidy... Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Minulle tämä ei ole ongelma, päinvastoin säälin ihmisiä jotka tuntuvat olevan halujensa orjia ja joilla on naama mutkalla kun eivät saa. Minulla ei ole tällaisia tunteita. En ole myöskään ikinä osannut ajatella että romanttinne rakkaus ja seksi kuuluisivat automaattisesti yhteen, minun mielestäni eivät kuulu.
Muita samoin tuntevia? Ja pliis, seksuaalit, älkää tulko tappelemaan tähän ketjuun...