Voiko olla helpompaa ammattia kuin vaikkapa graafinen suunnittelija tai kuvaamataidonopettaja
Ensimmäinen vain piirustelee työkseen ja toinen kertoo oppilaille aiheen mitä heidän tulisi tehdä ja juo loppuajan vaikkapa kahvia.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
taasko tää idiottialoitus? (ammattini ei ole kumpikaan edellämainituista)
Mikä on idiotti?
AP voisi käydä äidinkielenopettajan tunneilla.
Työt ovat ammatinvalintakysymyksiä. Jokainen vastatkoon niihin huolella...
Kansanedustaja. Työpaikalla oleminen eikä käyminen ole mitenkään pakollista. Palkka juoksee tasasesti...
Se onkin, alotappa lukemalla uusin opetussuunnitelma ja kerro sitten miten itse suunnittelet kuviksen tunnit koko lukuvuodelle kaikille ikäryhmille tuon pohjalta. Voisit samalla tehdä yhdet nettisivut esimerkiksi graafisesta suunnitteluata, valitsemasi mielikuvitusfirma voi olla vapaavalintainen, mutta muista suunnitella logo ja koko yrityksen visuaalinen ilme fonteista lähtien. Jatketaan sitten keskustelua suorituksesi tasosta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on idiotti?
Kas, löysit kirjoitusvirheen. Onneksi sinulle ei niitä satu tulemaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja. Työpaikalla oleminen eikä käyminen ole mitenkään pakollista. Palkka juoksee tasasesti...
Kansanedustajan tulee sentään olla fiksu ja luotettava ihminen jotta tulee valituksi. Ei kaikista ole siihen hommaan.
Vastataan nyt vitsialoitukseen sen verran, että mulla on jonkin verran kokemusta kuvisopen työstä, ja se on ollut yksi raskaimmista duuneistani. Kaiken lisäksi lapset / nuoret olivat kohtalaisen fiksuja ja mukavia tapauksia. Kylmää hikeä puskee, kun kuvittelen samaa tointa jossain ongelmalähiön koulussa.
Kuvaamataidonopettaja opettaa värejä? Sininen, punainen, keltainen. Voi tsiisus. Sitten vielä ympyrät ja neliöt tähän päälle.
Siisti sisätyö. Mitäpä tuota kiistämään. Ja palkallakin tulee toimeen muttei rikastu.
Tervetuloa alalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on idiotti?
Kas, löysit kirjoitusvirheen. Onneksi sinulle ei niitä satu tulemaan koskaan.
Sinähän tässä haukuit minua tyhmäksi.
Kuka on sanonut, että työn pitäisi olla vaikeaa? Eihän kansanedustajienkaan tarvi muuta kuin painella nappia silloin tällöin ja iso liksa juoksee!
Tok, tok!
Elämä menee niin, että toisilla on helpompaa kuin toisilla. Töissäkin. Älä ole kade! Se on yksi kuolemansynneistä!
Graafinen suunnittelu on vaikeaa, stressaavaa ja vituttavaa. Mainostoimistoissa palkkahaitari vaihtelee, itse tienasin bruttona reilusti alle 2000 €/kk.
Vaihdoin alaa ohjelmistotestaajaksi ja tienaan nyt 4x enemmän.