Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloinhan tää väsy loppuu..?

10.07.2006 |

Kolmas tulossa enkä tälläistä väsymystä muista kokeneeni. Tai no ekalta joo, toki silloin kun pystyi nukahtamaan melkein milloin vain :)

Raskaus on kivaa ja nämä helteetkin ihan ok mutta ne yhdessä aika läkähdyttävä yhdistelmä. Aamulla tuntuu heti herätessä ettei olisi nukkunut yhtään (vaikka melkein yhtäjaksoista unta pallossa 9 h)..milloinhan tämä loppuu? Vkoja nyt kasassa 9.

Jaksamista helteillä sinulle! Vesisadetta odottellen :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kunpa loppuiskin väsymys!! viikkoja nyt 25+0 eikä merkkiäkään paremmasta, väsymyksen tunne senkun pahenee vaan. On mulla kyllä verikin laimeeta kuin mehu. Olen kuullut lohdutuksen sanoja, että synnytyksen jälkeen vasta tietää mitä on kun IHAN oikeasti väsyttää;)

Vierailija
2/2 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eteenpäin vaikkei tosiaan välillä huvittas ku nukkkua!!.tosin mä nukun yöllä n.3-4h menen joka aamu jo aamuyöstä töihin..heh heh eipä aina naurata!! lapsia jo viisi ennestään...tämän takia tätä raskautta harkitsinkin!!!! ja tässä sitä nyt ollaan..ja tämä kuumuus väsyttää tuplasti lisää!!!!! kaippa se alkaa jossain vaiheessa hellittää,ollaan sen verran alussa vielä... ihana seesteinen vaihe koittaa tämän alun jälkeen..kun vain tästä selvitään...lääh puuh....

koitahan jaksella,niin yritän minäkin..siivotakkin pitäisi...no kohta...

T,iltatähti6 ja 9vkoa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla