On rasittavaa soittaa terveyskeskukseen, kun täytyy odotella sitten heidän takaisinsoittoaan
Täytyy olla joskus parikin tuntia varuilla. Roskia ei viitsi viedä ilman puhelinta, jos soittavat takaisin siihen aikaan. Miksi järjestelmä on niin onneton?
Kommentit (8)
Ei ole tarpeeksi henkilökuntaa pelkkään puhelinpalveluun.
Joo eikä ne ikinä soita ku pitäis. Monesti ei soita ollenkaa vaa joudut soittelee monena päivänä peräkkäin
Toisaalta on kiva, ettei tarvitse olla jonossa pitkään, vaan voi siirtyä muihin askaresiin mutta sitten on naimisissa sen puhelimen kanssa. Ja soittavat tietysti sitten, kun olet kaupan kassalla, lounaslinjastolla jonottamassa ruokaa tai muuten pahassa paikassa.
Itse yrittänyt saada aikaa sairaanhoitajalle, eilen ja tänään jonottanut tunnin puhelimessa,kukaan ei vastaa.
Sinne on muitakin soittajia. Ruuhkaa on jatkuvasti.
Ei pelkkään ajanvaraukseen voida palkata mieletöntä määrää ihmisiä, kun hoitajia ei riitä edes osastoille tarpeeksi.
Nettiajanvaraus olisi suurenmoinen uudistus.
Mutta ei sekään muuta sitä tosiasiaa, että ajat menee pitkälle ja vastaanotolle pääsyä joutuu odottamaan. Päivystykseenhän kuitenkin pääsee aina.
Samanlaista jonotustahan se yksityistenkin palveluihin, kun soittaa; vakuutusyhtiöihin, puhelin-ja nettioperaattoreille tai mihin tahansa. Varattua tuuttailee.
Minkäs sille voi?
Miten niin kukaan ei vastaa? En ymmärrä tuota kommenttia nro 5?
Jos kukaan ei vastaa, ketään ei ole paikalla. Miksi joku jonottaa, ja miten, jos kukaan ei vastaa, niin puheluhan katkeaa automaattisesti vähän ajan kuluttua.
Sitten aina soitetaan takaisin kun on wc:ssä,on pistänyt insuliinin ja pitäisi syödä.
Onko se vieläkin tuollainen? Muutama vuosi sitten soitin ja ihmettelin asiaa.