Porvoon ruokakaupan teeosastolla tuntematon mies tuli ja puristi perseestä, mies huusi vielä perään "minne menet, tule takasin"
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006556512.html
"kertoo olleensa pähkäilemässä teevalikoimaa, kun toinen tuijottelijoista käveli hänen takaansa. Hänen mukaansa mies hivelöi ohimennen hänen takapuoltaan ja kuiskasi korvaan: ”Olet seksikäs.”
Laura säpsähti ahdistuneena sivummalle.
– Olen pitänyt itseäni aina sanavalmiina ja heittänyt vitsillä kavereille, että jos joku koskisi minuun, niin nyrkki heiluisi. Nyt menin kuitenkin lukkoon.
Myös teet jäivät hyllylle ja Laura suuntasi samantien ensimmäiselle kassalle.
– Halusin vain äkkiä kotiin. Mies huusi perään vielä ”minne menet, tule takasin”. Koko kotimatkan katselin taakseni, sillä halusin nähdä etteivät miehet jääneet seuraamaan minua."
EIPÄ OLE MISTÄÄN iltapaskamedioden jutuista tullut yhtä vahvaa https://www.reddit.com/r/thatHappened/ vibaa.
r/thatHappened/
Sure it did.
Miehet ei kuule tarraa Prisman teeosastolla naisten perseestä ja huutele vielä perään ”minne menet, tule takasin”. Tai jos tekeekin näin, niin se on todellakin joku mt-ongelmainen juoppo, joka tekee noin. Ei siis ole tarvetta yleistää koko Suomen miehiä samaan kastiin. Yksikään tavallinen mies ei Suomessa tee tällaista. Ja hyvä niin, Suomessa on fiksuja naisia kunnioittavia miehiä.
Kommentit (40)
Toi on sen ammatti ja tuotteena silmänilo, eikä mikään kädenilo! Valvontakamerat ja -mikrofonit auttaisivat. #metoo
Voisiko Ukkola kirjoittaa kolumnin aiheesta?
Minulle on kerran joku mies viheltänyt marketissa. Olen keski-ikäinen tavallinen nainen.
onkohan Laura ilmoittautunut jo Temppareihin? Siellä saa parempaa näkyvyyttä kuin roskalehtien sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. irakilaiset on usein tuollaisia häiriintyneitä stalkkereita ja osa käy käsiksikin. Ei se ole mikään uutinen. Samaan syssyyn menee muutamasta muusta muslimaast tulevat matalaälyiset hyypiöt.
Täällä on paljonkin erinäisistä muslimimaista tulleita. Ei mitään ongelmaa ikinä. Ennakkoluulojaan ei kannata ikinä julistaa totuuksina.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Iltaperssuolinkaisten kohukampanja taisi jälleen lässähtää. :D
Sila canpituinen aivokapasiteetti kirjoittelee.
"Pitääkö ulkona alkaa todellakin kulkemaan go pro -kamera päässä kuvaamassa ja turvasumute kädessä. Tätäkö on Suomi vuonna 2020?"
Niin miksi? Mitä tässä tapahtui, joka oikeuttaisi turvasumuttimen käytön?
Ei nämä miehet yrittäneet vahingoittaa häntä, päinvastoin. Yrittivät tehdä hänelle juuri hyvää, eli halusivat rakastella naista. Eikä siinä ole mitään väärää, jos se on konsensuaalista.
Joku vastuu on mediallakin, että julkaisee tällaista paskaa.
IG postaukset ei ole mediasisältöä. Ainakaan silloin kun kyseessä on näin selvä keksitty juttu.
Promotoi sitä että nainen saa lisää instaseuraajia, onko tässä joku maksettu yhteistyö? Maksoiko tuo nainen markkinointipostauksen IS:lle?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kerran joku mies viheltänyt marketissa. Olen keski-ikäinen tavallinen nainen.
Multa joku mies kysyi olenko ollut aina näin kaunis😂 Mä järkytyin niin etten ole vieläkään päässyt yli ja tuosta on yli 10 vuotta. Ottaisinko yhteyttä lehteen?
Kyllä minä uskon tämän jutun. Eräs ukko tuli iskemään minua bussipysäkillä kun olin viimeisilläni raskaana.
Minua yksi nuori mies pyysi k-kaupassa treffeille. Ei kai siinä mittään , mut ikäni on 65. Käskin herraa pikimmiten käymään optikolla.
Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu "aikuistenkin" käyttöön. :D
Eivätkö ihmiset tosiaankaan tiedä, että valkoinen on nykyään roskaa?
Minua on ahdistellut kaverin poikaystävän isäpuoli. Tuli halaamaan takaa päin yllättäen ja hönki korvaani ehdotuksiaan.
Pissapersuleilla ei nyt oikein lähde...
On kyllä jytäng tyllerö, itsehän vaan katsoisin ja muistelisin näkyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jytäng tyllerö, itsehän vaan katsoisin ja muistelisin näkyä kotona.
Jytäng?
Olette vain kateellisia Lauran ja Hannun suhteesta.
Kuinka monta kertaa saa kuukaudessa avustettavana että voi käyttää sitä kotitalousvähennystä? Onko joku yläraja?
Iltaperssuolinkaisten kohukampanja taisi jälleen lässähtää. :D