Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällainen on ainoa tietämäni narsisti

Vierailija
30.06.2020 |

En siis itse varsinaisesti tunne henkilöä tai ole hänen kanssaan tekemisissä. Tässä kuitenkin joitain juttuja, mitä hänestä olen kuullut:

- Mies

- Ikää n. 60v

- Ollut naimisissa saman naisen kanssa n. 30 vuoden ajan, päätyivät tosin eroamaan jo ihan nuorina miehen uskottomuuden takia, mutta miehen manipuloinnin ja naisen lammasmaisuuden takia päätyivät uudestaan naimisiin.

- Kova pettämään ja hyväksikäyttämään vaimoaan taloudellisesti, otti esim. lainaa vaimonsa nimissä jne.

- Holtiton rahankäyttäjä

- Rauhaton luonne, jolla on koko ajan tarve olla liikkeessä eikä jaksa kauaa pysyä paikoillaan

- Alkoholisti

- Loismainen ja laiska elämäntyyli

- Jatkuva tarve hallita, manipuloida ja kontrolloida lähipiirinsä ihmisten elämää

- Saa paljon raivokohtauksia, kova huutamaan ja harrastaa jatkuvaa vittuilua

- Osaa myös olla makeileva, mielistelevä ja imarteleva tarvittaessa

- Ei pidä yhteyttä edes lähimpiin sukulaisiinsa, ellei koe siitä olevan esim. taloudellista tai muuta välitöntä hyötyä

- Kova tarve pitää yllä kulisseja ja näytellä menestynyttä ja taloudellisesti hyvin toimeentulevaa, vaikka on oikeasti pelkkä paljon velkaa ottanut pummi

- Kerran kun lainasi kännykkäänsä omalle tyttärelleen, niin tytär löysi siitä kännykästä kyseisen narsistin oman dickpic-kuvan

- Taivutellut poikansa jo nuoresta pitäen alkoholinhuuruiseen elämään, minkä osittaisena seurauksena myös pojasta tuli alkoholisti, joka sairastui myös jonkinlaiseen krooniseen psykoottiseen sairauteen. Myös t

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Tunnen monta tuon tyyppistä. 

Vierailija
2/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erittäin läheisesti yhden narsistin, hänen kohdallaan suurin osa noista ei pidä paikkaansa. Jotkut kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativat ihailua ja muiden jatkuva mielistely on tuttua. Onneksi introverteistä ei narsuja löydy.

Vierailija
4/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wqq kirjoitti:

Vaativat ihailua ja muiden jatkuva mielistely on tuttua. Onneksi introverteistä ei narsuja löydy.

Introverteissä on kyllä narsisteja ihan samalla lailla kun ekstroverteissäkin. Toki ne päällepäin näkyvät on usein ekstroverttejä.

Vierailija
5/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wqq kirjoitti:

On olemassa myös introvertti narsismin muoto. Sen piirteet ovat aika erilaiset, esim. kyvyttömyys kestää arvostelua ja fantasioissa eläminen.

Vierailija
6/6 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin alituksen ja rivien välistä AP on narsisti.

Joku ei elä niinkuin hän haluaa niin on narsisti.

Täällä usein haukutaan jotakuta narsistiksi. Monta kertaa tuntuu, että esim uteliaisuus tulkitaan kotrolliksi. Eli jos on kiinostunut toisen asioista ja keskustelet niistä, niin motivaatioksi keksitään tarpeetta kotrolli.

Lammasmaisuus on on outo määre. Tietävätkö ihmiset oikeasti millainen ihminen on vai näkevätkö he vain sosiaalisesti rajoittuneen ihmisen joka ei ole samanlainen röyhkeä ihminen kuin havainnoitsija itse.

Aika yleisesti ihmiset ovat huonoja näkemään erillaisten ihmisten motiiveja ja kuvittelevat toisten motiivien olevan samanlaiset kuin omat.