Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasta yritettäessä onko tärkeää että ei liiku hetkeen kun mies on lauennut sisään?

Vierailija
30.06.2020 |

Kiinnittyykö siittiö munasoluun niin varmemmin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, paras olisi, jos nostaisit vielä jalat ylös ja pitäsit nöin vähintään vartin.

Vierailija
2/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä nostin aina selinmakuulta jalat ylös seinää vasten niin korkealle, että lantiokin nousi. Ajatus on, että sperma valuu kohtua kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tärkeää, että selvität ovulaation ajankohdan. Raskautuminen on mahdollista vain muutamana päivänä kuukaudessa.

Vierailija
4/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommalla vehkeellä luetaan sitä varmemmin syntyy poikia.

Vierailija
5/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tärkeää, että selvität ovulaation ajankohdan. Raskautuminen on mahdollista vain muutamana päivänä kuukaudessa.

Siis munasolun hedelmöittyminen on mahdollista vain 12-24 tuntia kuukaudessa, mutta siittiöt voivat elää hyvinkin useita päiviä (jopa 5), joten siksi hedelmällisiä päiviä on muutamia kuukaudessa. Raskautuminen taas tapahtuu kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään noin viikon kuluttua ovulaatiosta.

- eri

Vierailija
6/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei kannata liikkua ettei mällit valu anuksesta ulos. Sitten odotetaan pari tuntia, että vahvimmat siittiöt diffusoituvat suolen läpi ja pääsevät liikkeelle kohti munasolua.

Vierailija
7/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hengityksen pidättäminen auttaa hedelmöitymisessä.

Vierailija
8/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä makasin seitsemän tuntia liikkumatta. En tullut raskaaksi, mutta pissat lirahti sänkyyn.

Vierailija
9/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut liikkumatta tai nostellut jalkoja. Myöskään ovulaatiota ei tarvinnut kytätä ja silti mulla on kolme lasta pienillä ikäeroilla. Ei tarvitse muuta kuin harrastaa usein seksiä ilman ehkäisyä. Ei ole rakettitiedettä tulla raskaaksi.

Vierailija
10/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu ihan siitä laukeaako ykköseen vai kakkoseen.

Vierailija
11/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ollut liikkumatta tai nostellut jalkoja. Myöskään ovulaatiota ei tarvinnut kytätä ja silti mulla on kolme lasta pienillä ikäeroilla. Ei tarvitse muuta kuin harrastaa usein seksiä ilman ehkäisyä. Ei ole rakettitiedettä tulla raskaaksi.

Ei ole rakettitiedettä, mutta kaikille se todellakaan noin helppoa ole. Esimerkiksi ovulaatio ei aina tapahdu, tai miehen siittiöt ovat lyhytikäisiä, jolloin olisi tärkeää osua ovikseen oikealla hetkellä.

Vierailija
12/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä nostin aina selinmakuulta jalat ylös seinää vasten niin korkealle, että lantiokin nousi. Ajatus on, että sperma valuu kohtua kohti.

Eikös näin saa vain laiskoja lapsia?

Vierailija
13/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tällä ei ole mitään vaikutusta. Ensimmäiset siittiöt ovat jo kohdussa ennen kuin mies on vetänyt vehkeensä ulos laukeamisen jälkeen.

Vierailija
14/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut paikoillaan varmaan minuuttia kauempaa, vaan noussut ylös ja mennyt pesulle. Silti neljäs lapsi tulossa. En tiedä onko asiasta jotain tutkimuksia ja auttaako paikoillaan pysyminen yhtään, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ainakaan ole.

Vierailija
15/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään merkitystä :,D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän