Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon toiminta heikentynyt/hidastunut merkittävästi

Tiedoksi ap:lta
29.06.2020 |

Zalandon paketti tuli parhaimmillaan joskus muutamassa arkipäivässä, kun taas nykyisin menee helposti 10 päivää. Palautustilanteissa rahat tuli tilille nopeasti ja jopa ennen kuin itse paketti oli ehtinyt määränpäähän, vaan nyt saa odotella. Onko muut huomanneet saman? Mikä ihme...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut entiseen tapaan ihan viimeaikoinakin. Hidastelu voi johtua koronan jälkimainingeista, tilauksia on ehkä enemmän kuin tavallisesti?

Vierailija
2/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole huomannut eroa. Paketit saapuu nopeasti, palautusten kuittaaminen vie pienen ikuisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona iskenyt sakaransa Zalandoonkin.

Vierailija
4/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan normaalisti, riippuu vähän merkistä, kun osa lähetetään merkin omalta varastolta ja osa Zalandolta.

Vierailija
5/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Ehkä mulla on käynyt huono tuuri tilausteni kanssa tai sitten kyse on juuri korona-ajasta. Palautuksestani on 10 pv, enkä ole saanut aiheesta vielä edes sähköpostia. Vuosien ajan ko. posti tuli käytännössä välittömästi, jonka jälkeen rahat oli myös seuraavana arkipäivänä tilillä. No, ehtiihän näitä odotella. 

Vierailija
6/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on kaltaisesi hupitilailijat. 

Onko ap mahtanut lukea mitään uutisia maaliskuun jälkeen, jos ihmettelee miksi verkkokauppatilaukset on räjähtäneet käsiin ?

Vierailija
7/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Ehkä mulla on käynyt huono tuuri tilausteni kanssa tai sitten kyse on juuri korona-ajasta. Palautuksestani on 10 pv, enkä ole saanut aiheesta vielä edes sähköpostia. Vuosien ajan ko. posti tuli käytännössä välittömästi, jonka jälkeen rahat oli myös seuraavana arkipäivänä tilillä. No, ehtiihän näitä odotella. 

Olet trolli ja jollain kilpailijalla töissä. Näitä Zalandon haukkumisketjuja on ollut ennenkin tänä vuonna. Mutta palautus ja tulaukset ovat sujuneet hyvin nyt keväälläkin. Paketti on lähtenyt seuraavan päivänä matkaan ja palautushan tehdään netissä itsenäisesti, joten siinä narahdit.

Vierailija
8/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku elämäänsä kyllästynyt ja katkeroitunut sielu, mutta... kyllä itse asiassa toiminta hidastui merkittävästi jo viime vuoden loppupuolella. 

Vierailija
9/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.

Vierailija
10/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli ja jollain kilpailijalla töissä. Näitä Zalandon haukkumisketjuja on ollut ennenkin tänä vuonna. Mutta palautus ja tulaukset ovat sujuneet hyvin nyt keväälläkin. Paketti on lähtenyt seuraavan päivänä matkaan ja palautushan tehdään netissä itsenäisesti, joten siinä narahdit.

Joo, en todellakaan ole. Narahdin missä? Joo, palautus tehdään netissä. Aikoinaan tuli sähköposti, jossa kerrottiin, että odottavat palautustani. Nykyisin en saa sitäkään.  Aktiivinen tilaaja olen ja sellaisena pysyn. Sinä voisit tarkistaa lääkityksesi. 

Vierailija
11/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Palautusten kanssa kestää nykyisin törkeän pitkään. Toimituksissa en oo huomannut eroja. Musta on aina kestänyt :D 

Vierailija
12/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan hidasta. Jätin palautettavan paketin matkahuoltoon 11.6., eikä vieläkään ole mitään tietoa että olisivat rekisteröineet sen, tai että hyvitys olisi tulossa.

Vierailija
13/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.

Oikein hyvä ettet saa laskulle.

Minun mielestäni jokaiselle palauttelijalle pitäisi langeta aina sakkomaksu.

Ne kokotaulukot kun löytyy jokaisesta tuotteesta, ja melkein kaikista vielä erilliset mitatkin Zalandolla 

Vierailija
14/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla muka joskus aikoinaan tullut rahat tilille jo ennen kuin ko. lähetys ehti heille. Ilmoittivat silloin, että veloittavat sitten kortilta uusiksi, jos jotain palautettavia tuotteita puuttuu ja/tai eivät ole kunnossa.  Viime syksystä alkaen loppui tämä käytäntö - ainakin minun kohdallani. 

Vierailija
15/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kokotaulukot kun löytyy jokaisesta tuotteesta, ja melkein kaikista vielä erilliset mitatkin Zalandolla 

Et ole tosissasi. 

Vierailija
16/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mittoja niissä sulla on? Paidan pituus taitaa olla yleinen, eikä sekään aina. 

Vierailija
17/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi. 

Olen tilannut zalandolta kymmeniä kertoja, enkä ole joutunut palauttamaan ensimmäistäkään vaatetta.

Te hupitilaajat olette syöpää. Eikö sun keskittymiskyky riitä lukemaan tuotteiden mittoja? 

Vierailija
18/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mittoja niissä sulla on? Paidan pituus taitaa olla yleinen, eikä sekään aina. 

Kannattaisiko lihavien av-mammojen uskoa, että eivät mahdu enää siihen m-kokoon mihin teininä mahduitte?

ei voi olla niin vaikeaa lukea niitä kokotaulukkoja 

Vierailija
19/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vaikeaa. Onko tullut mieleen, että aina palautuksessa kyse ei ole koosta? 

Vierailija
20/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ei siellä nyt kovinkaan erityisiä mittoja mainita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi