Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh:t hei kuulumisia!

Vierailija
12.04.2013 |

Yleensä aina me yh:t valitetaan meidän raskaasta elämästä, mutta kerrotaan tässä asioita mistä ollaan iloisia/onnellisia! Minä aloitan: on kivaa kun saa kattoa tv:stä mitä haluaa (1tv:n talous), ei tarvitse olla mustasukkainen ja rahasta ei tule riitaa ja saan olla lasteni kanssa joka pv vaikka välillä hermot kireällä. Tsemppiä kaikille yh:ille!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lukea sileän ja järjestyksessä olevan aamulehden, tehdä juuri sellaista aamupalaa kuin haluan.

Voin pukea päälleni juuri sellaiset vaatteet kuin haluan eikä kukaan huomauta että tuo vaalean punainen ei ehkä ole sinun värisi, mitä siitä tiedän sen itsekin mutta tänään haluan näyttää miss piggyltä.

Saan nukkua lauantaiaamuna juuri niin pitkään kuin haluan, siis jos saan, sunnuntaina ei tarvitse klo 12 olla anopilla syömässä kuivuneita porsaankyljyksiä ja hikoilla liian lämpimässä talossa, kuunnellen anopin tyttären peräpukamavaivoja ja taitoa leipoa ranskalaisia paakkelseja.

Saan lomailla juuri silloin kuin minulle sopii eikä tarvitse sovittaa lomaa kenenkään kanssa, matkaseurankin voin valita juuri sellaisen, jonka kanssa voin käydä museoissakin tai makoilla hiekkarannalla, jos sellaisen loman haluan.

Parasta ehkä kaikesta on että voin tehdä  omia lempiruokiani ja opettaa lapseni syömään kaikkea ilman että toinen aikuinen sabotoi tätä.

Voisin jatkaa loputtomiin tätä listaa, ehkä huomaa ettei tullut valittua sitä maailman parasta ex-puolisoa.

Vierailija
2/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan herätä ilman että ukko tökkii mulkullaan aamuseksin toiveissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käyttää rahani juuri siihen mihin haluan eikä kukaan paheksu ja puhise. Saan ostaa lapsille mitä haluan, saan matkustaa mihin vaan, kotiin on kiva tulla koska siellä asuu vain sellaisia ihmisiä joista tykkään. Kukaan ei ole marttyyri eikä kuuntele heavya eikä piereskele.

Vierailija
4/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olen niin monesta asiasta onnellinen tässä yksinhuoltajan elämässäni, ettei tila riitä listalle. :) Kiva kysymys kuitenkin, Ap.

Tässä joitain:

- Saan valita juuri sellaisia ruokia kaupasta kuin haluan ja kokata just sitä, mistä itse pidän ja olen opettanut lapsen pitämään (luomua ja kasviksia päävoittoisesti, ei mitään äijäsafkaa).

- Voin iltaisin puuhata parin tunnin ajan lapsen mentyä nukkumaan kaikkea mitä mieleni tekee, lukea kirjaa, siivoilla (tykkään!), olla netissä, laitella valokuvia eikä tarvitse viihdyttää ketään.

- Saan tehdä lasta koskevat päätökset ihan itsenäisesti.

- Voin sisustaa kotimme juuri niin kuin haluan.

- Ei tarvi korjailla kenenkään likaisia prätkävaatteita tai muita lattioilta.

- Voimme elää ilman telkkaria ja autoa, koska niin haluan.

Elämä näin on ihanaa!!

Vierailija
5/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei tarvitse harrastaa seksiä puolipakolla.

-Ei tarvitse tehdä kahta ruokaa kun nirso äijä ei voi KOSKAAN syödä sitä mitä olisi tarjolla.

-Saa tulla ja mennä ihan juuri niinkuin haluaa.

-Ei tarvitse miettiä koska oikeasti tulee kännispäiten siitä nyrkistä.

Vierailija
6/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, eihän tässä mitään hätää ole. Oma vapaus - siihen se kaikki tiivistyy. 

Vierailija
7/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, oi, yksinhuoltajuutenii täyttää pian 18v, tosin kuopus ehtii saavuttaa täysikäisyyden pikkaista ennen :)

Hienosti on mennyt; nuoret opiskelevat aivan mukavin tuloksin ja ovat muutenkin asiallisesti käyttäytyviä nuoria. Eivät ole järjestäneet äiskälle mitään ylipääsemättömiä huolia ja suhteet meillä on hyvät.

Itse olen kasvanut naisena ja ihmisenä, enkä todellakaan ole epätoivoinen siitä ettei mulla ole siippaa eikä lapsilla isäpuolta. Meidän kombo on pärjännyt vallan mainiosti näin <3

Aplodit meille kaikille, kyllä me ollaan hyviä - me yksinhuoltajat!

Vierailija
8/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen onnistunut kasvattamaan lapsista hyväkäytöksisiä ja hyvinvoivia 

-Saan valita mitä syömme ja milloin syömme

-Minulla on omat rahat ja voin päättää niistä vapaasti

-Kotimme on viihtyisä ja siisti, ainakin useimmiten siisti. 

-Olen suoriutunut urakastani aikas hyvin ja voin olla ylpeä itsestäni!

nim. neljän lapsen yh

Vierailija
9/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se vapaus päättää kaikesta itse. Saa tehdä mitä lystää ja milloin lystää (toki lapset huomioiden).

Paljon on hyvää. Paljon olen jäänyt kyllä kaipaamaankin. Olen menettänyt puolisoni kuolemalle, ja meillä oli kyllä kaikki hyvin.

Nyt usean vuoden jälkeen tosin osaan täysin nauttia tästä tilanteesta, jossa itse saa tehdä kaikessa kuten lystää. En ikinä (koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan) ota tähän ketään toista aikuista sotkemaan meidän omaksi muotoutunutta mukavaa ja helppoa elämää.

Vierailija
10/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyvia ajatuksia yh:sta ja toivon myos muuille aidille voimia,terveytta ja rakkautta,koko sydameni pohjasta.