Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa kiertävät etsintäkuulutukset ovat kamalaa luettavaa.

Vierailija
12.04.2013 |

Miksi Facebookissa kiertävät etsintäkuulutukset ovat täynnä kirjoitusvirheitä ja ne ovat usein kirjoitettu isoilla kirjaimilla? On paljon yhdyssanavirheitä, väärin kirjoitettuja sanoja ja koko teksti yhdessä pötkössä ilman pilkkuja tai pisteitä.

Olen vaan kiinnittänyt huomion näihin itse asian kannalta epäoleellisiin seikkoihin. Syö kyllä tärkeän asian uskottavuutta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Mutta ehkä siksikin, että läheiset tekevät ne ilmot. Olen itse ollut tilanteessa, jossa sisarusta etsittiin 10h ennen kuin löytyi kuolleena. Voin sanoa, että ne 10h olivat pidempiä kuin löytymistä seuraavat hetket/päivät, vaikka sairaskohtaus oli totaalinen yllätys ja shokki.

Vierailija
2/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa...

Mun pointti oli, että siinä ei pääkopassa huolellisuus saa tilaa, jollei kyse ole siitä mitä sairaaloita on soitettu läpi ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ilmotukset on hätäisesti paniikissa kirjoitettu. Ei olla jaksettu miettiä oikeinkirjoitusta tai kielioppia.

Eikä kaikkia muutenkaan kiinnosta suomen kieli. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
4/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaan kuvastaa hyvin sitä minkälaisista perheistä nuoret karkaavat, jos vanhemmat eivät osaa edes kirjoittaa tai kirjoittavat ehkä viestin kännissä...

Vierailija
5/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain heitto, mutta katoamiset kertovat usein omaa kieltänsä lapsen / nuoren kotioloista. Vielä useammin on kyse perhekodeista tms. karanneista nuorista. Näiden nuorten lähtökohdat eivät ole olleet siis useinkaan kovin ruusuiset, joten ilmoituksia rustaavat ihmiset tuskin mitään kynäniekkoja ovat myöskään.

Vierailija
6/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS NE ON KIRJOITETTU ISOLLA, JOTTA SAAVAT PAREMMAN HUOMIOARVON!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan