IHANA tuo BB-Niko Viidakon tähtösissä
Ihan paras, toivottavasti voittaa. Varmaan täällä ei toiset kato, mä vaan.
Kommentit (27)
Niko oli paras myös aikoinaan BB-talossa, mutta tuotanto poisti hänet, koska Niko heitti jurripäissään punaviinilasin toista kilpailijaa kohden.
Oli sielläkin niin DraamaQueen. Mä tykkään hänestä kyllä, hyvää viihdettä
Niko saa hymyn huulille. Ja naurahtelen sen draamaqueen asenteelle. Ihan huippua!
Mä tykkään kanssa, sen jutut niin hupaisia. Puhumattakaan siitä kiljumisesta ja draamasta.
Niko on ihan paras. "siis mä en voi sietää bimboja, toivottavasti niitä ei tuu sinne" - " porukan nähtyäni tajusin olevani joukon bimbo!" :D
Ennustettavia juttuja. Tylsää ja nähtyä ja kuultua kaikenmaailman sketseissä jo 90-luvulla. En kyllä olekaan mikään homoemo : D
Aivan käsittämätön tyyppi. En kestäis katsoa sitä menoa ja ne kaikki viisaudet...
Toisekseen on tosi paljon samannäköinen ja luontoinen mun erään tuttavan kanssa vuosien takaa. Sillä erolla että se kaksoisolento on nainen. Monet naurut kyllä nauroin Nikon elehtimiselle, just kuin tämä tuttuni.
Kivaaa.Miten rauhallista on nyt av:lla. Markkinat loppui ja voi hengittaa rauhassa.Vauuuuu!
hauska huomio, että kahdeksan mä yhdeksäs - kommausta, mutta 143 kertaa luettu. Mä avasin kahdesti.
Mitä nuo muut ovat, ellei kiinnostuneita? ;) ja ihan turha taas tulla lässyttämään "junteista joilla ei ole elämää vaan katsovat moista paskaa" :D
Niko on minustakin jotenkin söpö. Sellainen lutunen ja vaikuttaisi olevan ihan oma itsensä. Osaa varmasti myös nauraa itselleen. En yleensä katso tällaisia ohjelmia, mutta eilen jumituin katsomaan ihan tuon Nikon takia. Jokin aika sitten oli myös ohjelma, kun Niko yritti saada rahankäyttöään järkevämmäksi ja oli siinäkin aivan hurmaava.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:22"]Mä tykkään kanssa, sen jutut niin hupaisia. Puhumattakaan siitä kiljumisesta ja draamasta.
[/quote]
Niko on siis aivan mahtava, toden totta viisas
Nico vaikuttaa ainakin harvinaisen epätasapainoiselta kaverilta. Koko ajan saa jännittää, milloin poika parka romahtaa henkisesti.
Kaikki nikot/nicot ovat yhtä homoja ja idioottimaisia jotka rupee aina itkemää ja saa 5+ kokeist ja unahtaa kaikkee kaikkial vähä niinku Nico D********
Ilman Nicoa Viidakon tähtöset olis pepusta. Nico on aito ja ihana. Olen tykännyt Nicosta BB:sta saakka. Nicon poistaminen talosta oli oikeusmurha. Nicon takia voi katsoa vaikka maikkarin Chat-ohjelmaa. Lisää Nicoja maailmaan, niin täällä on paljon hauskempaa :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:53"]
Ilman Nicoa Viidakon tähtöset olis pepusta. Nico on aito ja ihana. Olen tykännyt Nicosta BB:sta saakka. Nicon poistaminen talosta oli oikeusmurha. Nicon takia voi katsoa vaikka maikkarin Chat-ohjelmaa. Lisää Nicoja maailmaan, niin täällä on paljon hauskempaa :D
[/quote]
No mikä ettei, kunhan ne syntyy jollekin muulle kuin itselle.
Ah, hän on niin parasta viihdettä kaikkine kitinöineen ja raivareineen. Uskomaton tyyppi, enkä usko hänen feikkaavan, niin aidosti se tuntuu lähtevän.
Jos olisin mies, ja miehiin päin kallellaan, voisin kyllä antaa Nikolle kyydit.
No en tulis sen kanssa ollenkaan toimeen mutta repeilin sen jutuille koko ohjelman ajan.
Hauskaa viihdettä ahahahha