Ovatko biseksuaalit vain hukassa? Eivätkö ihmiset ole joko homoja tai heteroita?
Kommentit (8)
Haluaisin olla bi, olisi enemmän valinnanvaraa.
Olen kokeillut omaakin sukupuoltani, mutta ei onnistu.
t. Hetero
Sekä naiset että miehet viehättävät seksuaalisesti, asia on minulle ihan selvä juttu, joten millä perusteella olisin ihan hukassa? Tylsä trolli mutta niin tylsä päivä, että vastasinpa silti.
Bi-nainen
Luulisi, että biseksuaalin kumppanin tulee myös olla bi, koska hetero ei sellaista katselisi.
Ihmiset ovat aika yleisesti jotain muuta kuin ihan puhtaita homoja tai heteroita, joten ollaan vähän bissejä aika monet meistä, hukassa tietty on välillä joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että biseksuaalin kumppanin tulee myös olla bi, koska hetero ei sellaista katselisi.
Katselisi mitä? Jos minä, binainen, menisin naimisiin miehen kanssa, en katselisi miehiä enkä naisia sillä silmämmä, vaan sitoutuisin parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei katselisi, kun suhde kuitenkin on vain kahden välinen? Polysuhteet sitten erikseen, mutta suurin osa biseksuaaleista on monogamisia. Bi voi seurustella myös vaikka homoseksuaalin kanssa.
Toki bi-fobia on aika yleistä. Kokemukseni mukaan tosin heteromiehiä ei hirveästi naisen biseksuaalisuus haittaa.
Bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat aika yleisesti jotain muuta kuin ihan puhtaita homoja tai heteroita, joten ollaan vähän bissejä aika monet meistä, hukassa tietty on välillä joka ikinen.
Minä en. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetovoimaa naisiin.
-nainen-
Eivät ole hukassa, saavat rusinat pullasta.