Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tarjottavaa haluat syödä lastenkutsuilla?

Vierailija
11.04.2013 |

mitä haluat,että lapsesi syö ja mitä haluat itse syödä? 7vuotiaasta kyse

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille esim. dippivihanneksia ja pizzaa, naposteltavaksi kuivahedelmiä ja pähkinöitä. Aikuisille jotain ruokaisampaa salaattia. Ja tietenkin kakkua kaikille. Karkkeja, limua, sipsejä ja vastaavia en haluaisi ollenkaan tarjolle.

Vierailija
2/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en haluaisi lastenkutsuille dippivihanneksia enkä pizzaa. minusta coctailtikut on hyviä esim. lihapullia, juustoa ja kurkkua/tomaattia. Terveellisiä. Kunnon kakku pitää olla ja vaikka jotain keksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin mielelläni jotain kotitekoista pitsaa, ihan perusmakuja, tai vaikkapa voitaikinasta tehtyjä juusto/kinkku tms kierteitä. Myös karjalanpiirakat ja munavoi käy, mutta mahtaakohan lapset niistä tykätä yleensä?

Täytekakkua tietenkin, ja lisäksi haluaisin syödä jotain hyvää makeaa, vaikkapa suklaamuffinsseja :)

Vierailija
4/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen kasvis-dippi, pähkinät ja hedelmät eroaa normaalista arkivälipalasta..???

Vai eikö teillä ole tapana syödä juhlissa eri tavalla kuin arkena..?

Minusta noin isojen lasten juhliin laitetaan tarjolle sitä, mitä sankari itse toivoo!

Vierailija
5/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juusto/lihapulla/nakki/paprika jne-vartaat käy, karjalanpiirakat/munavoi käy, täytekakku ei käy kenellekään - paras on jäätelöstä itse väsätty eli koristeltu kakku. Keksit, ne perunakierrejutut, popcornit, jotain karkkia. Jotkut juo limua ja jotkut mehua.

Aikuisille kahvia,  joku suolainen ja joku makea, ehkä sitten kakku vaikka itse en niin kovin mielellään syö.

Vierailija
6/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:43"]

Miten tuollainen kasvis-dippi, pähkinät ja hedelmät eroaa normaalista arkivälipalasta..???

Vai eikö teillä ole tapana syödä juhlissa eri tavalla kuin arkena..?

Minusta noin isojen lasten juhliin laitetaan tarjolle sitä, mitä sankari itse toivoo!

[/quote]

No meillä syödään noita ihan arkenakin, mutta lapsille maistuu ja ovat pyytäneet samaa juhliinkin.

Vierailija
7/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan tarjoa juhlissa jotain dippivihanneksia, kuivahedelmiä ja pähkinöitä! Ja kyllä olisi ihmeelliset lastenkutsut jos ei edes limsaa olisi tarjolla..huh huh.

Suolaista ja makeaa, sellaista mikä maistuu lapsille ja aikuisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi