Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva 5,5kk ei viihdy sekunttiakaan yksin!!

10.07.2006 |

Meillä on tilanne tullut nyt muutaman viikon sisällä seuraavanlaiseksi:

Vauvaa pidetään joko lattialla tai sitterissä. Lattialla hän ei ole koskaan viihtynyt kovin kauaa yksin tai vaikka leikitettäisiin mutta sitterissä on aikaisemmin viihtynyt 20min -0,5h katsellen lelukaarta ja leluja ja toimintaa ympärillä.

Nykyään jos vauva ei ole sylissä, on hänen kanssa oltava koko ajan. Jos vaikka vessassa lähtee käymään niin huuto alkaa heti kun poistuu vauvan luota, ja hän huutaa kovaa..niin kauan kun taas palaan. Ei viihdy enää sitterissä, lattialla vielä vähemmän. On koitettu laittaa leikkimään yksin heti herättyä kun ei ole vielä väsynyt, tai heti kun on syöty jne mutta millään ei vaikutusta. Vauva alkaa heti huutaa kun sekunniksi selkäni käännän ja menen vaikka toisessa huoneessa käymään, ei auta vaikka huutelisin että " täällä ollaan" ...niin kauan huutaa kun tulen taas luokse. Onneksi mies on nyt ollut lomalla ja on vielä jonkun viikon, pystyy sentäs tekemään aamupalan rauhassa ja käymään vessassa...

onko muilla tällaista? kuuluuko tämä nyt taas tähän ikävaiheeseen?

oletteko tehneet jotain asialle? en haluaisi toista huudattaakaan mutta ajatus päivistä kahdestaan vauvan kanssa hirvittää jo nyt...

kiitos jos joku kommentoi..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuo vaihe alkoi jo hyvissä ajoin 4-5 kk paikkeilla. Pahimmillaan oli 6-8 kk aikaan, jolloin vain minä kelpasin. Nyt kelpaa jo isäkin ja minäkin saan usein käydä vessassa yksin, mikä on luksusta! Olin välillä ihan rikki. Mutta kyllä se vaihe joskus menee ohi!

Titi

Vierailija
2/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5kk kaksoset, jotka käyttäytyvät tällä hetkellä ihan samalla tavalla, joten luulen että kuuluu tähän ikään. Mä kierrätän muksuja sitterin, lattian ja välillä myös hyppykiikun välillä. Ovat jokaisessa hetken tyytyväisiä, harmi vaan että yleensä eri aikaa.. Välillä annan lasten surutta huutaa, koska muutenhan en pääsisi koko päivänä edes vessaan. Raskasta on, onneksi miehen loma on vielä edessä, niin oon saamassa edes vähän apua arkeen. Tsemppiä sinne ja koitahan jaksaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun yks kaveri oli käynyt vyöhyketerapiassa vauvan kanssa just tuon " vaivan" takia ja sanoi että oli se auttanut. Kannattaa ainakin kokeilla, maksaa 10-15e/kerta.

Tytteli-83