Tinder-miehen kommentti "Älä nyt suutu, mutta sä et oikein ole sellainen jota vois näyttää somessa"
Meidän piti tavata, kunnes muutti mielensä ja laittoi tuollaisen viestin. Mitä ajattelisit vastaavasta?
Kommentit (9)
Että sikamainen otus, mutta onneksi tuli ilmi heti. On pinnallisuuden huippu. Onko tuo Tinder ylipäänsä paras väline kestävien ja aitojen ihmissuhteiden luomiseen?
Jätä se sika. Ette sovi yhteen. Riippumatta sinun ulkonäöstäsi.
Väistit luodin. Seuraava kommentti olisi ollut takuuvarmasti tyyliin: "Älä nyt ota ittees, mutta en voi oikein näyttää sua kavereillekaan". Kertoo jo kaiken olennaisen ko. miehestä.
#2: Tinder ei ole varmastiparas väline kestävien ihmissuhteiden luomiseen, mutta se on yksi väline, siinä missä muutkin. Kestävä ihmissuhde saattaa alkaa niin Tinderistä kuin kirjaston käytävältäkin. Sattuma ja tuuri sanelee siinä aika paljon.
Onko hän itse minkä näköinen? Lähdetään ensin siitä, kun puhutaan Tinderin Lihatiskistä.
Laita joku piikki takaisin. ”Et säkään oikein ole älyltäsi sellainen, jota vois missään näyttää.”
Jaa, naureskelisin ja olisin onnellinen, että väistin luodin. Taitaa olla aika lapsellinen ukkeli.
Tiedän monia itseni mukaan lukien jotka löytäny tinderistä elämänkumppanin.
Aivan turha yleistää että kaikki ovat samanlaisia tinderissä, jokaikinen ihminen sielläkin on omanlaisensa yksilö.
Eikä se ole mikään panosivusto vaikka jotkut siellä sitäkin hakevat. Silloin kun minä siellä olin niin ehdottomasti suurin osa miehistäkin haki nimenomaan aitoa parisuhdetta.
Eri asia jos on jotai herutuskuvia itestään ja halvan näkönen kuvissa, miksi kukaan sellaista kumppania haluaisi? Toinen on se jos ei pidä itestään huolta, mistä sekin kertoo? En usko kovin monen haluavan myöskään sellaista kumppanikseen. Itsearvostus kunniaan, katse peiliin ja sieltä voi tehdä korjaukset jos ei millään löydä järkevää seuraa itelleen.
Että huonon keksit.