Henkinen läskiys, miten tästä pääsee eroon?
Hei!
Minä kärsin tällä hetkellä henkisestä läskiydestä. En saa kiinni, mistä se johtuu. Tai no, olin dieetillä, millä paino putosi ja näytin hyvälle. Nyt syön taas normaalisti, mutta olen myös syönyt pizzoja, karkkia jne sontaa. Liikun paljon, joten ihan hirveästi se ei näy kropassani. Tai mielestäni olen iso, mutta kun tulee puhetta vaikka kevätvaatteista ja siitä, että haluaisin värikästä, mutta ostan aina mustaa, että saa muhkurat piiloon, niin työtoverini sanoivat minulle, että sinähän olet niin hyvässä kunnossa, että mitä muhkuroita sinä muka piilottelet.
Miten saa oikean kuvan itsestäni takaisin?
Vuosi on ollut kiireinen ja stressiä on ollut. Näen itseni tolkuttoman isona, vaikka en ehkä sitä voi olla. Koon 36 housut (ei ole tuumakoosta kyse) menevät päälleni ja eivät kirraa eivätkä purista. Silti minä sluibailen peilin ohi, aina kuin mahdollista.
Kommentit (4)
Voi ei...osaatko sinä nro 2 sanoa mistä se sinulla johtuu?
Itse jäin miettimään mennyttä vuotta, joka on ollut täynnä stressiä ja väsymystä. Olen yliväsynyt, enkä kelpaa itselleni siksi, että olen koko ajan kiukkuinen. Ehkä minun pitäisi saada hetkinen vain olla, jotta voisin nähdä itseni sellaisena kuin olen.
Ap- kellään muulla samaa? Ja entä selviytysmiskeinot?
Täällä kans yks henkisesti läski (ja teihin verrattuna oikeesti läski), tuumakoko 29 farkuissa, paidat S/M, 38. Paino 72kg ja pituus 165cm ja olen aivan kamalan näköinen. Toki raskaus ja 40 kg ylipaino vielä vuosi sitten tekivät tehtävänsä mm. mahanahalle joka on tällä hetkellä aivan hirveän näköinen, selässä kuitenkin ihan oikeasti on kamalat makkarat (toki paaaaljon pienemmät kuin ennen) ja vihaan alastonta kroppaani. Joskus mietin oliko laihdutuksessa mitään järkeä kun en edelleenkän pidä ulkonäöstäni. :(
Mulla ihan sama juttu! Lahdutin 77kilosta 63 kiloon ja mielestäni olen vieläkin pullukka :( Yhdessä välissä rasvat taisivat olla kropassa tosi vähänä, kun hetken tykkäsin lihasten erottuvuudesta. Nyt olen mielestäni löystynyt. Tuntuu, että vielä 5kg pitäisi tiputtaa.
Mulla sama!! Ja saman kokoinenkin olen eli kokoa 36. Peilissä möllöttää koon 38-40 näköinen selluliittinen ja roikkuvaihoinen nainen :/ Olen alle 30v. Inhoan peilikuvaani, mutta töllötän sitä jatkuvasti.