Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän tästä tule taas yhtään mitään. Tilitystä neuropsykologista ym

Vierailija
11.04.2013 |

Olen kolme vuotta taistellut poikani koulunkäynnin kanssa. On oppimisvaikeuksia, keskittymisvaikeuksia. On ravattu koulupsykologilla ja ties missä. Nyt vihdoin pääsimme neuropsykologille koska vaadin niin. Kävimme tutkimuksissa kaksi kertaa ja tämä neuropsykologi pyysi ottamaan yhteyttä kouluun ja häneen sähköpostilla jotta voimme sopia tapaamisen koululle.

No, minä laitan sähköposti kaikille osallisille. Koulusta ehdittiin jo ehdottaa tapaamista (siis ennen kun tiesivät, että tämä neuropsykologikin tulisi koululle). Ehdotin siis tuota koulun ehdottamaa aikaa. Mitään ei kuulu neurolta... laitan uudestaan mailia...ei vastausta...soitan annettuun numeroon...ei vastaa...soitan uudestaan...ei vastausta, jätän viestin vastaajaan...soittaa minulle bussista...ihmeissään etteikö hän vastannut minulle mitään ja jotain ihme sepitystä jostain että mailit taipahti niin alas ja diiba daabaa..joo, ei vastausta..."no, en nyt tässä bussissa pääse sitä kalenteria katsomaan. Voinko soittaa sinulle huomenna?"...joo, voit soittaa...ei ole vielkään soittoa kuulunut.

Saatana, että tällainen yksinkertianen asia voi kestää näin saatana kauan. Olisi heti mulle eilen sanonut puhelimessa että on unohtanut koko jutun, eikä sepitellä jotain saatanan paskaa. Hoitais tällaiset asiat sitten heti seuraavana aamuna kun pääsee työmaalle ja näkee sen kalenterinsa.

Kohta koulut loppuu ja tätä on nyt veivattu sitten syksyn. Vittu, sanon minä. Täytyy kait taas ruveta soittelaan sille. Onneksi olen kotona koska ei töissä voi kokoajan juosta soittelamaan omia asioitaan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ajallisesti on mennyt tätä soittelusoppaa, että saatte sovittua yhteiden tapaamisajan? Vuorokausi vai kuukausi?

Vierailija
2/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosta se on joskus, asioiden hoitaminen. Ei auta kun jatkaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs kuukausi on mennyt alkuperäisestä sähköpostista. Eilen soittelin perään. Itse lupasi soitella tänää, eikä vieläkään ole soitellut. Soittelin sille uudestaa...ei vastausta... YLLÄTYS YLLÄTYS

Vierailija
4/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi ei liene ainoa potilas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme