Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä tehtiin töissä

Vierailija
11.04.2013 |

kysely jolla selvitetään mihin tietyt toimistotyöntekijät käyttää aikaansa. (Oli muuten helvetin hankala keksiä siihen kaikenlaista tekemistä ja laskeskella kuinka paljon niihin muka menee aikaa, kun 90% mun työajasta teen jotain ihan muuta ku töitä.)

Mikä teillä tulee ekana mieleen, miksi se kysely tehtiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa tutkia, onko siellä turhia työntekijöitä, kuten sinä.

Vierailija
2/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:04"]

Ne haluaa tutkia, onko siellä turhia työntekijöitä, kuten sinä.

[/quote]

Tätä salaa toivon. Ei oo vaan itsellä rohkeutta lähteä. Tälläkin hetkellä etsin vaihtoehtoja opiskella uusi ammatti etänä, työn ohessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla töitä todella noin vähän vai laiskotteletko?

Kuulostaa minusta siltä, että kyselyllä kartoitetaan, mitä töitä on ja miten paljon ja kuinka monta tekijää oikeasti tarvitaan. Tämän jälkeen on helpompi  pistää pihalle turhat työntekijät.

Vierailija
4/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ammatteja voi opiskella etänä?

Vierailija
5/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Sitä mä tässä selvittelen. Jonkun verran mun on mahdollista suorittaa myös lähipäiviä. En tiedä... Aika mahdottomalta vaikuttaa, kun en pysty taloudellisista syistä heittäytymään kokopäiväiseksi opiskelijaksi.

En ole laiska työntekijä, oon varmaan vaan liian tehokas. Teen mun hommat muutamassa minuutissa ja lopun aikaa surffaan netissä. Ei tässä ole mitään järkeä. Kuolen tylsyyteen!!!

ap

Vierailija
6/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoisin esimiehellesi, että ehtisin tehdä tässä enemmänkin, mitä voisin tehdä. On oikeasti tosi puuduttavaa olla töissä, jos oikeasti ei ole mitään työtä. Samalla osaamisesi voisi laajentua.

Vierailija
7/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras ratkaisu olisi pyytää haastavampia töitä ja vastuualueita lisää. Se tuo työhön mielekkyyttä ja vaihtelevuutta, ja sinulle sopivasti haastetta! Kaikki voittavat, ja sinulla on enemmän töitä, enemmän vastuuta ja saat samalla neuvoteltua itsellesi paremman palkan. Pyydä työnantajaa kouluttamaan sinua lisää, laajentamaan osaamisaluettasi. Suosittelen.

Vierailija
8/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä musta tuntuu että nää toimistotyöt on nyt nähty. Ei tämä tän mielenkiintoisemmaksi tule vaikka saisinkin lisää "vastuualueita". Mua puuduttaa istua koneella koko päivän, oon aina jo puolenpäivän aikaan täysin apaattinen. Sitkeesti oon tätä työtä kuitenkin jaksanut tehdä jo 8 vuotta.

Kaipaan liikkuvampaa työtä ja ihmiskontakteja.

ap

Vierailija
9/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Sitä mä tässä selvittelen. Jonkun verran mun on mahdollista suorittaa myös lähipäiviä. En tiedä... Aika mahdottomalta vaikuttaa, kun en pysty taloudellisista syistä heittäytymään kokopäiväiseksi opiskelijaksi.

En ole laiska työntekijä, oon varmaan vaan liian tehokas. Teen mun hommat muutamassa minuutissa ja lopun aikaa surffaan netissä. Ei tässä ole mitään järkeä. Kuolen tylsyyteen!!!

ap

[/quote]

No kohta sun ei tartte heittäytyä mihinkään kun pääset ansiosidonnaiselle. Minkä aikana ei voi muuten opiskella täyspäiväisesti. 

Vierailija
10/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun johtoportaan edustajan lapsi tekee opinnäytetyötä.

Tai kaverin konsulttifirmalle pitää maksaa jotain, ja ne pääsee tehostamaan työntekoa.